Spring naar bijdragen

Waarom is het Vaticaan stil rond de christenvervolging?


Aanbevolen berichten

In China bv? Als de msm dan toch naar het Vaticaan wijst als scepter van het christendom; waar is de aanmaning tegen naties die nog aan religieuze onderdrukking doen? China gaat met bulldozers over instellingen en stuurt gelovigen naar heropvoedingskampen. Ook censureren ze schriften.

Waar is de wapenuitrusting Gods of zijn we hoeren van babylon?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

In China bv? Als de msm dan toch naar het Vaticaan wijst als scepter van het christendom; waar is de aanmaning tegen naties die nog aan religieuze onderdrukking doen? China gaat met bulldozers over instellingen en stuurt gelovigen naar heropvoedingskampen. Ook censureren ze schriften.

Waar is de wapenuitrusting Gods of zijn we hoeren van babylon?

Ik  las ook over die berichten, tot nu toe vind ik de info te schaars om er een definitief oordeel over te vellen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Fundamenteel:

In China bv? Als de msm dan toch naar het Vaticaan wijst als scepter van het christendom; waar is de aanmaning tegen naties die nog aan religieuze onderdrukking doen?

https://www.kn.nl/nieuws/wereldkerk/vaticaan-maant-china-in-nieuwe-richtlijnen-geen-intimiderende-druk-op-christenen/

Hier dus.  Uit het stuk: "China wordt met klem gevraagd geen druk uit te oefenen op christenen."
Als je verwacht dat het Vaticaanse leger de Chinese Muurt gaat bestormen: dat gaat niet gebeuren.

 

4 uur geleden zei Fundamenteel:

Waar is de wapenuitrusting Gods of zijn we hoeren van babylon?

Ik zou zeggen: loop eens 7 keer langs de Chinese muur met je trompetje en blaas er dan op. We zien het wel op het journaal als 'ie is ingestort.
Denk niet dat het gaat gebeuren. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei antoon:

Dat manen zal weinig indruk maken op Chinese regeerders.

Dat ben ik met je eens, maar de vraag van @Fundamenteel was

4 uur geleden zei Fundamenteel:

Als de msm dan toch naar het Vaticaan wijst als scepter van het christendom; waar is de aanmaning tegen naties die nog aan religieuze onderdrukking doen?

Wel, die aanmaning was er dus. Fundamenteel suggereert ten onechte dat die er niet is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:

Die was er, niet iedereen houdt meteen dagelijks het nieuws bij, en dan kunnen er fouten komen, dat is ongewild van hem neem ik aan

Geen fout. Ze zijn veel te stil in verhouding met wat daar gebeurt. En waarom zijn ze stil? Omdat ze anders gelijkaardige noten als Trump moeten spelen en dat zou not done zijn. Hij zou maar eens gelijk moeten hebben... 

 

2 uur geleden zei Dat beloof ik:

https://www.kn.nl/nieuws/wereldkerk/vaticaan-maant-china-in-nieuwe-richtlijnen-geen-intimiderende-druk-op-christenen/

Hier dus.  Uit het stuk: "China wordt met klem gevraagd geen druk uit te oefenen op christenen."
Als je verwacht dat het Vaticaanse leger de Chinese Muurt gaat bestormen: dat gaat niet gebeuren.

 

Ik zou zeggen: loop eens 7 keer langs de Chinese muur met je trompetje en blaas er dan op. We zien het wel op het journaal als 'ie is ingestort.
Denk niet dat het gaat gebeuren. 

Uw artikel is verouderd, die intimiderende druk nam toe en het is die stilte dat aangeklaagd wordt.

https://www.theaustralian.com.au/commentary/popes-silence-on-chinas-religious-persecutions-is-deafening/news-story/df3d780721a1784161fc125cdb29aef6

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid