Dat beloof ik 994 Geplaatst 29 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2020 5 uur geleden zei Willempie: Het lijkt bijna of je de betekenis van het woord "soms" niet begrijpt. God kan jou best dwingen maar Hij verkiest om dat niet te doen. In sommige, uitzonderlijke gevallen doet Hij dat wel. Daar begrijp ik. En ik begrijp dat iets soms doen onverenigbaar is met iets niet doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
zendeling 118 Geplaatst 9 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2020 Op 19-6-2020 om 15:43 zei Hermanos2: Is tot geloof komen een prestatie (werk) van jezelf of een gave (vrucht) van God's Geest? Je moet een beetje naief zijn en gevoelig (type emo) voor bijgeloof, anders wordt je nooit christen, tenzij je al was gehersenspoeld als kind. Het is dus vooral een questie van aanleg, van genen en opvoeding. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 9 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2020 1 uur geleden zei zendeling: Je moet een beetje naief zijn en gevoelig (type emo) voor bijgeloof, anders wordt je nooit christen, tenzij je al was gehersenspoeld als kind. Het is dus vooral een questie van aanleg, van genen en opvoeding. Hoe is dat bij jou gegaan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
zendeling 118 Geplaatst 9 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2020 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Hermanos2: Hoe is dat bij jou gegaan? Nooit geworden (christen). Wel overwogen, maar de yoga bracht me uiteindelijk zoveel inzicht en ontwikkeling, dat ik merkte dat ik al op de weg zát die Jezus onderwees en daar kon het Christendom niets meer aan toevoegen. 9 juli 2020 bewerkt door zendeling Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten