TTC 1.560 Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: En wat als alles gemeend was en geen misleiding, wat dan? Hou er gewoon mee op, hoop echt dat ik je nergens meer tegenkom, werkelijk afschuwelijk is dit en dan doen alsof er niets aan de hand is. Maar goed, proficiat! Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei TTC: Hou er gewoon mee op, hoop echt dat ik je nergens meer tegenkom, werkelijk afschuwelijk is dit en dan doen alsof er niets aan de hand is. Maar goed, proficiat! Ja alles is weer mijn fout. Typisch. Vergeet maar niet dat ik geen moderatie in uw draden vroeg. En dat uw vriendinnetje eigenlijk van hetzelfde kaliber is van mensen die censuur eisen. En ge zijt niet veel anders, in de tijd waar ik overprikkeld was na moordaanslagen stelde je me vragen in de hoop dat de antwoorden me tot een ban zouden leiden. Nog uw voze pm waar ge al aangaf liever mijn trouw te verpesten dan de verschillen opzij te zetten.... Maarja... het is altijd een ander. Altijd he 25 maart 2020 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Zojuist zei Fundamenteel: Ja alles is weer mijn fout. Typisch. Vergeet maar niet dat ik geen moderatie in uw draden vroeg. En dat uw vriendinnetje eigenlijk van hetzelfde kaliber is. En ge zijt niet veel anders, in de tijd waar ik overprikkeld was na moordaanslagen stelde je me vragen in de hoop dat de antwoorden me tot een ban zouden leiden. Nog uw voze pm waar ge al aangaf liever mijn trouw te verpesten dan de verschillen opzij te zetten.... Maarja... het is altijd een ander. Altijd he Voor geen meter vertrouw ik je nog, heel ver ben je over grenzen gegaan, heel ver. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei TTC: Voor geen meter vertrouw ik je nog, heel ver ben je over grenzen gegaan, heel ver. Ja het is mijn schuld dat mensen terug krijgen wat ze op mijn gevel uitschijten. 25 maart 2020 bewerkt door Fundamenteel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 13 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja het is mijn schuld dat mensen terug krijgen wat ze op mijn gevel uitschijten. Zullen de handleiding nog wel posten, kan iedereen rustig beschouwen en zelf een oordeel vellen, niet aan ons. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 1 minuut geleden zei TTC: Zullen de handleiding nog wel posten, kan iedereen rustig beschouwen en zelf een oordeel vellen, niet aan ons. En dan 300 pagina’s extra toevoegen omdat niemand ze begrijpt? En na die 300 pagina’s 900 toevoegen? En daar dan 1800000 pagina’s aan toevoegen om dan daarna de rest te verwijten dat ze de eerste handleiding niet begrijpen? Het is immers zo eenvoudig dat “we” al decennia hetzelfde cirkeltje circuleren. Maar wacht, dat is mijn schuld. Van 7 tot 70 x Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Zojuist zei Fundamenteel: En dan 300 pagina’s extra toevoegen omdat niemand ze begrijpt? En na die 300 pagina’s 900 toevoegen? En daar dan 1800000 pagina’s aan toevoegen om dan daarna de rest te verwijten dat ze de eerste handleiding niet begrijpen? Het is immers zo eenvoudig dat “we” al decennia hetzelfde cirkeltje circuleren. Maar wacht, dat is mijn schuld. Van 7 tot 70 x We hebben het wat gestressed om zeker te zijn, maar hoefde eigenlijk niet, je gaat rustig verder. Plume reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Zojuist zei TTC: We hebben het wat gestressed om zeker te zijn, maar hoefde eigenlijk niet, je gaat rustig verder. Kom mor ip. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Kom mor ip. En zo zie je, elk topic gaat zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 Zojuist zei TTC: En zo zie je, elk topic gaat zo. Neen, enkel ieder topic van u Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 25 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 7 minuten geleden zei Fundamenteel: Neen, enkel ieder topic van u Telkens opnieuw smullen is het, met een smiley zonder enige schroom. Handleiding volgt nog, had hier al lang moeten staan eigenlijk, op een religieus forum dan nog wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 25 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2020 21 minuten geleden zei TTC: Telkens opnieuw smullen is het, met een smiley zonder enige schroom. Handleiding volgt nog, had hier al lang moeten staan eigenlijk, op een religieus forum dan nog wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten