Dat beloof ik 990 Geplaatst 19 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2020 (bewerkt) 5 uur geleden zei zendeling: 5 uur geleden zei Dat beloof ik: De reden om mensen niet aan te raken is soms spiritueel, maar als moslims het doen vanuit hun overtuiging maken ze zich schuldig aan discriminatie. Serieus ? Ja, zonder geldige reden alléén vrouwen niet aan willen raken is serieuze discriminatie. Net als Hindoes die onaanraakbaren geen namaskar wensen te geven, dat is ook discriminatie. Jij vindt dat serieus ok? Nee ik vind dat niet ok. Echter ik vind het vreemd dat je dit vind om dezelfde reden als ik (= het is discriminatie) , maar tegelijkertijd stelt dat het soms om 'spirituele redenen' wel ok is. 'Spirituele reden' kun je heel breed uitleggen en voor een moslim is juist dát de reden om een vrouw geen hand te geven. Spirituele reden is voor jou dus een excuus, maar alleen als het om jouw spirituele reden gaat en niet die van de moslims. By the way: wat Hindoes doen als ze 'onaanraakbaren' ( ?) tegenkomen zal me werkelijk een worst wezen. 19 juni 2020 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten