Ricky Tjin 234 Geplaatst 12 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2020 In De (echte) Oude Bijbels: Een geheimenis over het Merk van het Beest. De oude Bijbels tonen een geheimenis over het Merk van het Beest, waarbij het merk meer inhoudt dan slechts een getal. De Islam bijvoorbeeld; er is een directe Bijbelse link van de Islam met het merk van het beest, in Openbaringen. Dat is één van de verschillen tussen de oude (echte) Bijbels en de moderne Bijbels van vandaag. Islam Exposed - "Part 6 - Islam and the Mark of the Beast",Hier onder volgt een directe link naar de uitleg ► Tijdstip 28m:42s Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 12 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Ricky Tjin: er is een directe Bijbelse link van de Islam met het merk van het beest, in Openbaringen Er is geen link. De Arabische letters lijken met enige verbeelding op Griekse letters. En dan nog alleen als je ze op de manier schrijft zoals in het filmpje wordt gebruikt. Dat is het enige. Op die manier kun je ook stellen dat een pingpongbal de zon voorstelt, die vergelijking is dan nog sterker. 12 augustus 2020 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ricky Tjin 234 Geplaatst 12 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2020 17 minuten geleden zei Dat beloof ik: Er is geen link. De Arabische letters lijken met enige verbeelding op Griekse letters. En dan nog alleen als je ze op de manier schrijft zoals in het filmpje wordt gebruikt. Dat is het enige. Op die manier kun je ook stellen dat een pingpongbal de zon voorstelt, die vergelijking is dan nog sterker. Hallo beste @'Dat beloof ik', Met de link bedoel ik de video die is afgebeeld. Sorry als je me verkeerd begrepen hebt of als er even wat miscommunicatie was. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 12 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 12 augustus 2020 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Ricky Tjin: 35 minuten geleden zei Dat beloof ik: Er is geen link. De Arabische letters lijken met enige verbeelding op Griekse letters. En dan nog alleen als je ze op de manier schrijft zoals in het filmpje wordt gebruikt. Dat is het enige. Op die manier kun je ook stellen dat een pingpongbal de zon voorstelt, die vergelijking is dan nog sterker. Hallo beste @'Dat beloof ik', Met de link bedoel ik de video die is afgebeeld. Sorry als je me verkeerd begrepen hebt of als er even wat miscommunicatie was. Ik begrijp niets verkeerd, het is wat je schreef en wat ook in de video wordt gezegd (31.00) 1 uur geleden zei Ricky Tjin: De Islam bijvoorbeeld; er is een directe Bijbelse link van de Islam met het merk van het beest, in Openbaringen. 12 augustus 2020 bewerkt door Dat beloof ik Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten