TTC 1.560 Geplaatst 17 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2019 5 uur geleden zei Fundamenteel: Dat doet ge uzelf maar aan!!!! Tegenwoordig spreken we over over stigma in termen zoals de zwijgspiraal, repressieve tolerantie, dunning-krugereffect, tirannie van de meerderheid, epistemologische obstakels, halve waarheden, jehori-venster, forumtrollen, cognitieve dissonantie, angst voor vrijheid, mythisch lidmaatschap, elaboration likelihood, beperkte rationaliteit, utopische gespletenheid, systeemovermacht … en vooral niet te vergeten het aliën hand syndrome. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 16 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2020 Op 21-10-2019 om 21:21 zei Fundamenteel: Fearless zeker niet. Je kunt echt wel veilig beleggen hoor. Al doe je dat met virtueel money wat riskanter. De beurs ging toe en ik had 240 euro verdiend op 13000. Dan kweekt zelfvertrouwen. Als ik bij Microsoft kocht zou daar nog 50 euro bij geweest zijn. Ook op 13000, want dat steeg opnieuw vlak voor de sluiting. Ging ook ff min, trekt dan geld van uw valuta, maar eindigde mooi en winstgevend. Als je dat wereldje leert kennen is het alsof je kan toveren. Maar je moet er wel op plakken als een bezetene. En jawel, ik ben daar nu door bezeten. Jammer dat ik een deel van het geld moet delen, anders ging alles op de beurs. Je kan er wel iets aan doen, namelijk meedoen. ? En hoe staat het er nu mee? In rook op gegaan? Of nog niet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten