Spring naar bijdragen

Hemel, hel of Reïncarnatie

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Aristarkos:

Je bent een trol, en nog steeds een waardeloze.

Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet

Aristarkos

Stel dat ik een troll was, en jij reageert omdat je boos/bang/verdrietig/sneu werd, dan was ik niet een waardeloze troll. Maar eentje die zijn werk deed..

Maar goed, ik ben geen troll. Ik vertel mijn mening. En als er maar 1 iemand denkt "inderdaad, de verhalen uit de Bijbel lijken wel erg op sinterklaas #wiezoetiskrijgtlekkerswiestoutisderoe dus misschien zijn die verhalen niet echt waar, maar enkel om mensen onder de duim te houden. Dus ik geloof niet meer. Dan is mijn job geslaagd. Mensen wakker maken, dat is mijn levensdoel.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 50
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het geschiedde nu, als zij overgekomen waren, dat Elia zeide tot Elisa: Begeer wat ik u doen zal, eer ik van bij u weggenomen worde. En Elisa zeide: Dat toch twee delen van uw geest op mij zijn! En hi

Dat staat hier: 'Ik ben de Opstanding en het Leven; die in Mij gelooft zal leven, al ware hij ook gestorven; En een iegelijk die leeft en in Mij gelooft, zal niet sterven in der eeuwigheid, Geloo

Inderdaad, Gaitema. Volledig waar. En om die reden heeft het ook geen zin om dat soort gesprekken te voeren. Ook/zelfs op het sterfbed is het niet te laat. Je hebt volledig gelijk!