Paulus888 53 Geplaatst 7 januari Rapport Share Geplaatst 7 januari 27 minuten geleden zei Aristarkos: Je bent een trol, en nog steeds een waardeloze. Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen, - ook wel flames genoemd in internetjargon - opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet Aristarkos Stel dat ik een troll was, en jij reageert omdat je boos/bang/verdrietig/sneu werd, dan was ik niet een waardeloze troll. Maar eentje die zijn werk deed.. Maar goed, ik ben geen troll. Ik vertel mijn mening. En als er maar 1 iemand denkt "inderdaad, de verhalen uit de Bijbel lijken wel erg op sinterklaas #wiezoetiskrijgtlekkerswiestoutisderoe dus misschien zijn die verhalen niet echt waar, maar enkel om mensen onder de duim te houden. Dus ik geloof niet meer. Dan is mijn job geslaagd. Mensen wakker maken, dat is mijn levensdoel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten