Spring naar bijdragen

Antichrist - topic gesloten


Aanbevolen berichten

In het topic over het 1000 jarig rijk (antichrist relevant daarvoor) ontstond een boeiend gesprek. Ik hoop van harte dat ik mijn visie mag geven. Het is duidelijk dat de inbreng van Jehovah's getuigen groot is. Ik constateer slechts wat ze beweren:

https://www.jw.org/nl/publicaties/tijdschriften/wp20150601/wie-is-de-antichrist/

Citaat

Al eeuwenlang onderwijzen de kerken dat de Vader en de Zoon deel van de Drie-eenheid zijn. Op die manier trekt de antichrist een rookgordijn op, om de identiteit van Jehovah en Jezus te verbergen. 

Jehiovah's getuigen, en daarmee dus ook antoon en sjako, zijn zo fel tegen de leer van de Drie-eenheid, dat het zelfs gekoppeld wordt aan de anti-christ. Ik geloof exact het tegenovergestelde! De anti-christ zal de Drie-eenheid ontkennen, en daarmee is het WTG een kandidaat waar de antichrist uit voort zal komen. Waarom wordt dit topic gesloten? Waarom kan dit niet gezegd worden??? Ik hoop niet dat mij de mond wordt gesnoerd. Overigens is het me ook een raadsel waarom Kaasjeskruid een ban heeft gekregen!? Hij doet wel degelijk constructief mee in het forum. Kan dit toegelicht worden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beste WdG,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar je komt op mij behoorlijk drammerig over. Dat is niet lelijk bedoeld, slechts een subjectieve constatering.

Uit nieuwsgierigheid: geloof je door de liefde die God de Vader ("Abba") in Jezus Christus heeft laten zien of door angst voor de hel? Of door iets anders?

Vriendelijke groet van Bas

Link naar bericht
Deel via andere websites

toelichting moderatie

Het door @WdG bedoelde topic is nadat de moderatie het heeft behandeld weer open.

--

@Bastiaan73,

@WdG heeft een ban tot eind februari en hij kan dus voorlopig niet reageren op je post.

--

@WdG,

Waarom het topic dicht was stond er wel aangegeven. Dat was om de moderatie rustig de gelegenheid te geven de meest recente post -- en er was in hoog tempo een flinke nieuwe postreeks ontstaan -- door te nemen.

Je mag je mening wel geven maar dat dan op een rustige en geschikte wijze. "Jehovah's getuigen, en daarmee dus ook antoon en sjako, zijn zo fel tegen de leer van de Drie-eenheid, dat het zelfs gekoppeld wordt aan de anti-christ. Ik geloof exact het tegenovergestelde!" zeg je. Wat hier op het forum al enige tijd opvalt is juist jouw felheid, en dat niet een enkele keer waar het past, maar steeds en op plaatsen waar dat weinig past.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Bastiaan73:

Beste WdG,

Ik ben nog niet zo lang op dit forum maar je komt op mij behoorlijk drammerig over. Dat is niet lelijk bedoeld, slechts een subjectieve constatering.

Uit nieuwsgierigheid: geloof je door de liefde die God de Vader ("Abba") in Jezus Christus heeft laten zien of door angst voor de hel? Of door iets anders?

Vriendelijke groet van Bas

Dat maakt hij erg duidelijk door zijn onderschrift.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid