Raido 0 Geplaatst 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2006 Daar heb je weer gelijk in, Minco is de man achter alles. Maar Volkoren had weer een nieuwe band gevonden zag ik, ik ben benieuwd Link naar bericht Deel via andere websites
tammie bammie 0 Geplaatst 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2006 hallo ik ben ontzettend benieuwd of iemand de band Gretchen kent? ze bestaan uit 3 bandleden met oa Mia=vocalist en bas en dave=gitarist. hun muziekgenre heavy-happy-melodic-goth-metal. ik vind ze onwijs gaaf klinken en heb contact met Dave. Ik vroeg wanneer ze s een keer naar nederland kwamen voor een concert bij bv festifals of eo jongerendag, en kreeg dit als antwoord. We would love to come to Holland. But unfortunately haven't had any offers for us to come there yet I think we need to become more well known --- which is hard when you are not backed by lots of money. What this band has done has been without any support from Big Labels. Only the support of fans like you has brought us to where we are at right now... So if people like you start spreading the Word... tell your friends... help us get radio contacts -- find magazines for review -- maybe we can attract the attention of some promotes that can bring us over -- or maybe we can grow big enough to just do it ourself... ken je ze nog niet maar ben je benieuwd naar ze dan kan je op hun site kijken waaronder ander videoclip bij zit en enz. tot horens www.gretchenland.com Link naar bericht Deel via andere websites
IvanHo 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 KoRn favoriet allertijden Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2006 *juck* Gaat heen en schaaamt u, Korn zegt ie Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 hmm... mijn favoriete bands zijn: -Coldplay jammer dat ze mainstream zijn geworden... -New Order -Tears For Fears vooral hun eerste 2 albums. geniaal -pet shop boys. ik vraag me af hoeveel mensen deze kennen (afgezien van coldplay, die iedereen onderhand wel moet kennen) Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Tears for fears, ja. Heel goed. Songs from the big chair hoort bij de allerbeste jaren '80 albums. Klinkt na 20 jaar nog steeds geweldig. Het is pop, maar wel kwaliteits-pop. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2006 Ik ken ze alle vier wel Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 Quote: Op zaterdag 25 februari 2006 23:21:51 schreef Raido het volgende: Ik ken ze alle vier wel indrukwekkend. zelfs de meest muzikaal onderlegde mensen die ik (in het ''echte'' leven) ken kennen er hoogstens maar 3. met uitzondering van de persoon die jullie hier kennen als 'Dombeer' Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 Quote: Op zondag 26 februari 2006 11:49:51 schreef Qizm het volgende: [...] indrukwekkend. zelfs de meest muzikaal onderlegde mensen die ik (in het ''echte'' leven) ken kennen er hoogstens maar 3. met uitzondering van de persoon die jullie hier kennen als 'Dombeer' alleen new order ken ik niet van de andere hoogstesn 1 liedje Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 New Order ken ik wel, maar vind ik niet zo bijzonder.. Coldplay en Pet Shop Boys natuurlijk ook (wie kent die nou niet...) Tears for Fears heb ik wel es van gehoord, maar nog niet geluisterd. Zal vanmiddag ff wat downloaden, want ik ben nou wel benieuwd Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 Pet shop boys? Wat is dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 Quote: Op zondag 26 februari 2006 15:11:20 schreef hopeloos het volgende: New Order ken ik wel, maar vind ik niet zo bijzonder.. Coldplay en Pet Shop Boys natuurlijk ook (wie kent die nou niet...) Tears for Fears heb ik wel es van gehoord, maar nog niet geluisterd. Zal vanmiddag ff wat downloaden, want ik ben nou wel benieuwd als je wat hebt vertel me dan maar wat je er van vind probeer iets van hun oude albums te krijgen: - the hurting - songs from the big chair maar hun nieuwste album is ook cool (titel: everybody loves a happy ending) Quote: Op zaterdag 25 februari 2006 21:25:13 schreef Donnie het volgende: Tears for fears, ja. Heel goed. Songs from the big chair hoort bij de allerbeste jaren '80 albums. Klinkt na 20 jaar nog steeds geweldig. Het is pop, maar wel kwaliteits-pop. agreed Link naar bericht Deel via andere websites
tammie bammie 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 hallo allemaal. ik ben nieuwsgierig of iemand al op de website van gretchen heeft gekeken nadat ik op blz 29 een berichtje daarover had geplaatst? zo ja dan zou ik graag willen weten wat je van de muziek vindt, persoonlijk vindt ik de album mouth full of nails de beste. heb je nog niet gekeken, bekijk hun site s en vertel me wat je van hun vindt. tot horens. www.grechtenland.com. Link naar bericht Deel via andere websites
tammie bammie 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 sorry typ foutje. www.gretchenland.com Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 Doe maar gewoon k3 dat is prachtige nederlandse muziek. Verder heb je ook nog de dire straits ,cat stevens ,u2 en elvis presley. En verder is tears for fears leuk vooral de eerste 2 cd's en de pet shop boys new order is ook leuk. Maar mozart ,beethoven en bach die rulen echt samen met k3 natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 26 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2006 Quote: Op zondag 26 februari 2006 20:49:51 schreef Dombeer het volgende: Doe maar gewoon k3 dat is prachtige nederlandse muziek. Verder hebje ook nog de dire straits cat stevens en natuurlijk u2 en elvis presley. Wat een combinatie (vooral elvis en k3) Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op zondag 26 februari 2006 20:49:51 schreef Dombeer het volgende: Doe maar gewoon k3 dat is prachtige nederlandse muziek. Verder heb je ook nog de dire straits ,cat stevens ,u2 en elvis presley. En verder is tears for fears leuk vooral de eerste 2 cd's en de pet shop boys new order is ook leuk. Maar mozart ,beethoven en bach die rulen echt samen met k3 natuurlijk. komt Dombeer weer aanzetten hoor schrap K3, mozart beethoven en bach maar dombeer. ik weet dat jij dat nooit luisterd (behalve K3 misschien ) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 En K3 is niet eens Nederlands maar Belgisch Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Ik moet zeggen dat Gretchen best wel leuke muziek heeft! Heb meteen maar de gratis downloads opgehaald. Link naar bericht Deel via andere websites
tammie bammie 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op maandag 27 februari 2006 10:57:01 schreef Eli7 het volgende: Ik moet zeggen dat Gretchen best wel leuke muziek heeft! Heb meteen maar de gratis downloads opgehaald. neh ik koop de cds vind ik veel leuker, maar bedankt voor je reactie. vind je ook dat ze s moeten komen op eo jongerendag en of flevofestival Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 IK luister het wel. En k3 wordt nederlands gezongen dus is het nederlands belgisch=nederlands. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Vlaams is een iets andere taal manneke Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 maar jij zei belgisch en dat is vlaams. En ze zngen het in het nederlands vrouweke. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op maandag 27 februari 2006 11:00:41 schreef tammie bammie het volgende: [...] neh ik koop de cds vind ik veel leuker, maar bedankt voor je reactie. vind je ook dat ze s moeten komen op eo jongerendag en of flevofestival Ik heb de nummers gedownload via de links die op hun eigen site gegeven worden. Je kunt ze dan drie keer gratis beluisteren. Illegaal downloaden van muziek doe ik niet aan. De cd zou ik op zich best graag willen kopen als ik weer eens geld heb, maar dat gaat waarschijnlijk nog even duren. En op Flevo zouden ze wat mij betreft best wel welkom zijn. edit: ik geef ze weinig kans als act op de EO-Jongerendag, daar zijn ze toch iets te weinig mainstream voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op maandag 27 februari 2006 12:13:15 schreef Dombeer het volgende: maar jij zei belgisch en dat is vlaams. En ze zngen het in het nederlands vrouweke. OFF TOPIC!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten