Qizm 0 Geplaatst 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2006 Quote: Op zaterdag 25 februari 2006 19:45:39 schreef Qizm het volgende: hmm... mijn favoriete bands zijn: -Coldplay jammer dat ze mainstream zijn geworden... -New Order -Tears For Fears vooral hun eerste 2 albums. geniaal -pet shop boys. ik vraag me af hoeveel mensen deze kennen (afgezien van coldplay, die iedereen onderhand wel moet kennen) herstel: Coldplay, New Order, Tears For Fears, Pet Shop boys en Alphaville Link naar bericht Deel via andere websites
Dombeer 0 Geplaatst 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2006 Ik ken ze bijna allemaal. Alleen alphaville ken ik niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 24 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2006 dat krijg jij binnenkort nog te horen Link naar bericht Deel via andere websites
Linkin-Liz 0 Geplaatst 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2006 At the moment is Stream Of Passion mijn favoriete band. Puedo ver esos rÃos de luz. Escapar de mi piel, hacia la fantasÃa! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2006 Ja die zijn fijn Ik vind vooral de bassist grappig (echt zo'n altoïde gitaar-ragger). Link naar bericht Deel via andere websites
Kitty 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 Hoi Veel mensen hebben vooroordelen bij de Kelly Family en luisteren daarom bij voorbaat al niet naar hun muziek, maar het is zeker het luisteren waard (als Christen) en met name de teksten zijn vaak heel mooi (nou bedoel ik niet Fell in love with an alien ) De Kelly's geloven stuk voor stuk in God en dit komt vaak naar voren in hun liedjes. Het mooiste is de CD 'in Exile' van Paddy Kelly. Dit is een soloCd waarin zijn liefde voor God veel word bezongen. Liefs Kit Link naar bericht Deel via andere websites
Ralphey 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 Ik ga voor Queen Link naar bericht Deel via andere websites
Ralphey 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 Ik ga voor queen Link naar bericht Deel via andere websites
Ralphey 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 Woops sorry voor de repeat Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 AAAAAI Felll in Loove with an Aliieeeen Link naar bericht Deel via andere websites
Ralphey 0 Geplaatst 29 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2006 Oh ja, en Kitty, ik heb alle cds van the kelly family, ben er zon 5 jaar lang die-hard fan van geweest Geweldige muziek, vooral de oude liedjes Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 * Raido vind Blackmore's Night en Fejd toch echt beter Link naar bericht Deel via andere websites
Soulfly 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 hmm... ik vind Guns 'n Roses en Soulfly toch wel de 2 beste bands.. maar natuurlijk is er nog veel meer leuks.,... Link naar bericht Deel via andere websites
Soulfly 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 ik vind wel dat jullie te veel zeuren of muziek slecht voor je is of niet.. wat maakt het uit of een tekst voor of tegen het christelijke geloof is..? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Quote: Op donderdag 30 maart 2006 11:04:52 schreef Soulfly het volgende: ik vind wel dat jullie te veel zeuren of muziek slecht voor je is of niet.. wat maakt het uit of een tekst voor of tegen het christelijke geloof is..? Vind je het niet hypocriet om als christen te luisteren naar muziek waarbij jou God en jou Borg en Zaligmaker symbolisch doorstoken, doorspiets, verkracht, vermoord of weet ik wat allemaal gedaan wordt? Ik wel Link naar bericht Deel via andere websites
Soulfly 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 mijn God? ik heb geen God.. ik geloof niet in God.. Ik zeg niet dat er niks is.. maar in de christelijke God geloof ik niet.. Maar denk je echt dat die bands die zulke muziek maken met teksten waarin de door jouw genoemde aspecten genoemd worden, dit ook serieus menen? volgens mij is dit alleen maar om aandacht te krijgen ofzo... Niet dat ik die muziek leuk vind (bands als Behemoth en dergelijke).. Maar als bands als GnR, pearl jam, alice in chains etc etc ooit niet christelijke teksten hebbe ga ik daar niet moeilijk over doen.. ik zou dan nog steeds die teksten blijven luisteren.. OOK als ik wel gelovig was... Jij niet dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Soulfly 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 en Raido.. ik las in je profiel dat je naar In Flames luisterd? zegt episode 666 je nix? dan vind ik het een beetje hypocriet als je reageert en daarin zegt dat je die teksten een probleem vind.. maar dat is mijn mening.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Episode 666 luister ik ook niet mijn beste En dat geld dus ook voor de rest van de bands, of ze nou Marduk, Impaled Nazarene of Dimmu Borgir heten; als ze mijn God, of christenen an sich beledigen hoef ik die meug niet meer. (Ik luister ook geen NSBM, of anti-moslim-hiphop). Dat is gewoon een grens die ik trek, en er zijn gewoon een x aantal bands die ik om een aantal nummers/lyrics als de pest mijd (Finntroll, Moonsorrow, Dimmu, Marduk of Darktrone als voorbeeld). Link naar bericht Deel via andere websites
Soulfly 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 hmm.. ja okee.. maar vind je het dan niet jammer als de band hele goede muziek maakt? (daar bedoel ik niet dimmu en marduk etc mee) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Finntroll heb ik met pijn in mijn hart weggegooid ja, maar dat valt in het niet bij de pijn de God er van heeft. Daarbij, er is zoveel meer vette muziek; ik heb geen behoefte meer aan die bands. * Raido zet Sirenia weer op Sirenia is toch nog steeds een van de vetste bands ooit. Laatste tijd luister ik weer meer (indie) rock, waarbij The Killers, The Arcade Fire, Sufjan Stevens, At the close of Every Day en The Electric Soft Parade toch toppers zijn ende blijvan. Link naar bericht Deel via andere websites
Soulfly 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 hmmm.. dan is het goed.. maar wat vind je van bands als Soulfly of Guns 'n Roses? (mijn twee favo bands.) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Guns 'N Roses zijn heerlijk, Slash is gitarist nummer 1 (of hij zit iig in mijn top 10). Soulfly is niet mijn ding, Thrash kan ik schijnbaar niet uitstaan Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Ik denk momenteel the Katina's... Link naar bericht Deel via andere websites
akamru 0 Geplaatst 1 april 2006 Rapport Share Geplaatst 1 april 2006 mijn favo bandjes zijn toch wel thrice, hoobastank, lost prophets en yellowcard. Staan steenvast in me playlist Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 2 april 2006 Rapport Share Geplaatst 2 april 2006 nog een toevoeging: - Tears For Fears - New Order - Pet Shop Boys - Alphaville - Coldplay - Europe!!!! * Qizm zingt mee met 'the final countdown' das het enige bekende nummer van hun terwijl de rest ook goed is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten