Linkin-Liz 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op maandag 27 februari 2006 13:22:21 schreef Qizm het volgende: [...] OFF TOPIC!!! Ben jij een mod? Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 just joking, just joking... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op maandag 27 februari 2006 12:13:15 schreef Dombeer het volgende: maar jij zei belgisch en dat is vlaams. En ze zngen het in het nederlands vrouweke. Maar wel met een extreem accent wat dan weer vlaams heet. Als ik Nederlands spreek dan zegt men ook vaak tegen mij: spreek Nederlands (ik kom uit het Oosten heb dus ook een accent). Favo-band: uhm Symphonic Metal: Sirenia/Nightwish Power Metal: Edguy, Sonata Arctica *en meer* Doom Metal: Elegelion, Canaan en 3rd and the Mortal Death Metal: niet Black Metal: Ajattara (ook de enige blekband die ik soms aanhoor) Folk Metal: Turisas/Elvenking Rock: *teveel* Hardcore: Nodes of Ranvier Screamo: underOATH/The Spirit That Guides Us Folk: Fejd/Blackmore's Night Post-Rock: Sigur Rós/Meanwhile back in the Communist Russia... Emo: Anberlin/Mae Singer/Songwriter: Sufjan Stevens Indie: veel Gitaristen: Luca Turilli, Steve Vai, Yngwie Malmsteen en Jimi Hendrix Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 heey goeie muziek is : van hillsong,michael w. smith enzo nou ik wordt geroepen voor eten doei xx tessa Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 27 februari 2006 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2006 Quote: Op maandag 27 februari 2006 11:15:37 schreef Dombeer het volgende: IK luister het wel. En k3 wordt nederlands gezongen dus is het nederlands belgisch=nederlands. dat zegt weer iets over jouw niveau dombeer Quote: Op maandag 27 februari 2006 17:02:07 schreef Raido het volgende: [...]Maar wel met een extreem accent wat dan weer vlaams heet. Als ik Nederlands spreek dan zegt men ook vaak tegen mij: spreek Nederlands (ik kom uit het Oosten heb dus ook een accent). Favo-band: uhm Symphonic Metal: Sirenia/Nightwish Power Metal: Edguy, Sonata Arctica *en meer* Doom Metal: Elegelion, Canaan en 3rd and the Mortal Death Metal: niet Black Metal: Ajattara (ook de enige blekband die ik soms aanhoor) Folk Metal: Turisas/Elvenking Rock: *teveel* Hardcore: Nodes of Ranvier Screamo: underOATH/The Spirit That Guides Us Folk: Fejd/Blackmore's Night Post-Rock: Sigur Rós/Meanwhile back in the Communist Russia... Emo: Anberlin/Mae Singer/Songwriter: Sufjan Stevens Indie: veel Gitaristen: Luca Turilli, Steve Vai, Yngwie Malmsteen en Jimi Hendrix whoa dat is een lange lijst! ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het grootste gedeelte daarvan niet ken, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik me niet echt verdiept heb in het metal gebeuren Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 Quote: Op zondag 26 februari 2006 15:11:20 schreef hopeloos het volgende: Tears for Fears heb ik wel es van gehoord, maar nog niet geluisterd. Zal vanmiddag ff wat downloaden, want ik ben nou wel benieuwd zo nieuwsgierig was ze blijkbaar ook weer niet. een week later nog geen reactie Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 Wilde je een reactie dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 ehm zie een paar post's na de post dat jij zij dat je benieuwd was Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 owh Die post heb ik gemist... Anyway, ik vind ze wel leuk... Kwam erachter dat ik al wel een paar nummer kende wel erg rustig trouwens.... Link naar bericht Deel via andere websites
Qizm 0 Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 niet alles hoeft heavy metal van mij... (ik ben eigenlijk contra-metal) Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 Van mij ook niet... maar daar zit nog een heleboel tussen Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 Quote: Op maandag 24 januari 2005 11:44:01 schreef Thijs het volgende: pff ii begin flogging molly te ontdekken Is leuk... Net als Dropkick Murphys trouwens... Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2006 Quote: Op maandag 27 februari 2006 17:02:07 schreef Raido het volgende: [...]Maar wel met een extreem accent wat dan weer vlaams heet. Als ik Nederlands spreek dan zegt men ook vaak tegen mij: spreek Nederlands (ik kom uit het Oosten heb dus ook een accent). Favo-band: uhm Symphonic Metal: Sirenia/Nightwish Power Metal: Edguy, Sonata Arctica *en meer* Doom Metal: Elegelion, Canaan en 3rd and the Mortal Death Metal: niet Black Metal: Ajattara (ook de enige blekband die ik soms aanhoor) Folk Metal: Turisas/Elvenking Rock: *teveel* Hardcore: Nodes of Ranvier Screamo: underOATH/The Spirit That Guides Us Folk: Fejd/Blackmore's Night Post-Rock: Sigur Rós/Meanwhile back in the Communist Russia... Emo: Anberlin/Mae Singer/Songwriter: Sufjan Stevens Indie: veel Gitaristen: Luca Turilli, Steve Vai, Yngwie Malmsteen en Jimi Hendrix Hoezo houd je van alle soorten metal behalve death metal?? Of is er gewoon geen goede death metal band? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2006 Quote: Hoezo houd je van alle soorten metal behalve death metal?? Of is er gewoon geen goede death metal band? Weet ik niet, ik ken gewoon geen death band die in mijn top hoort.. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2006 Trans Siberian Orchestra! Heerlijke muziek! Klassieke muziek in een mooi nieuw (gitaar)jasje. Link naar bericht Deel via andere websites
Divalici0us 0 Geplaatst 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2006 U2 is inderdaad wel goed verder hoe ik ook wel van R&B,Rap, Bubbelin, reageaton Etc. Link naar bericht Deel via andere websites
My Spiritual War 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 HMMZ, Moeilijke vraag,,, Mortification, Sacrificium of Renascent word het,,, Link naar bericht Deel via andere websites
Divalici0us 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 bloodhound gang is ook cool Link naar bericht Deel via andere websites
Sperzieboon 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 The Listening Delirious? Third Day Bløf Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Sirenia Nightwish Allen-Lande Dream Theater Sigur Rós Link naar bericht Deel via andere websites
zouteloos 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Rhapsody! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Nee die zijn te-gestressed... Luca Turilli!! Link naar bericht Deel via andere websites
Lupa 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Creed, sonata arctica, Red Hot Chilli peppers, lifehouse, Switchfoot, Hinder,Within temptation(van mother earth cd, de nieuwe albums vind ik een stuk saaier), Haze etc. etc. Mijn muzieksmaak is redelijk breed. Dit is de muziek die ik op dit moment het meest luister, maar 1/2 a 1 jaar geleden was het rijtje: Apocaliptica, Lacuna Coil, Opeth, Nirvana, metallica, Epica, kamelot, Edenbridge. Ik wissel om de zoveel tijd en dan luister ik liedjes tot ik ze weer zat ben. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2006 Hah je lijkt op mij... ik ben standaard wat power/sympho/prog metal georienteerd. Maar dan heb ik weer een maand dat ik alleen indie-rock luister, en dan weer extreem veel melo-death.. Het wisseld erg Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 19 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2006 Quote: Op zaterdag 18 maart 2006 22:49:23 schreef Lupa het volgende: Creed Jammer dat ze niet meer bestaan Maar Alter Bridge is misschien nog wel beter Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten