gertjuh 0 Geplaatst 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst 21 november 2005 acda en de munnik golden earring Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst 21 november 2005 16 Horsepower! Link naar bericht Deel via andere websites
alex213 0 Geplaatst 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst 21 november 2005 16 horsepower, wovenhand, at the close of every day, tstgu, this beautiful mess, radiohead, eels, death cab for cutie, pedro the lion, irnon & wine, pink floyd en nog een hele lange lijst... Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst 21 november 2005 hoei allemaal 16HP fans Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst 21 november 2005 Quote: Op maandag 07 november 2005 23:00:17 schreef Eli7 het volgende: Van wat voor muziek houd je? Tja, eigenlijk van alles! behalve gothic, metal en screamrock enzo... Maar al die namen die hier voorbij komen zeggen me echt helemaal niks... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst 22 november 2005 screamrock Momenteel zijn mijn favoriete bands : Icon & the Black Roses -(goth rock, helaas een eendagsvlieg) Asrai (goth rock/doomig) wel grappige muziek, vooral lekkere doomige ritmes Draconian (doom metal) - ook wel grappig, langzaam, traag me fijne grunts en vrouwelijke zang. Sirenia (symphonic metal/expirimenteel) - Lang niet meer geluisterd maar ze heerschen toch echt heel zwaar, de combinatie van stuwende metalritmes met gregoriaans/grunts/mannelijke/vrouwelijke vocals.. Dreamtale (power metal) - gewoon power metal op zijn best Cardiant (power metal) - ook een fijne/niet zo bekende power metal band. Galloglass (epic power metal) - Na Thy Majestie en Rhapsody toch wel erg mooi Thy Majestie (epic power metal) - Gewoon ultiem heerschende en christenlijke band Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 het is zeer moeilijk om te kiezen uit bepaalde bands, dus net als meerdere mensen een klein lijstje: Morphia Antestor Becoming the Archetype Demon Hunter Immortal Souls Slechtvalk en last but not least, Saviour Machine Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 Ben laatst toch weer verliefd geraakt op Jars of Clay, vooral vanwege de prachtige teksten. Link naar bericht Deel via andere websites
jamesb_rules 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 hmmfff... ik ken er niet veel Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 VIRGIN BLACK Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 En dan zou ik bijna Mendelssohn vergeten. Van Wiens Schotse symfonie ik gisteren een werkelijk prachtige uitvoering heb mogen horen! Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 oooe...sounds interesting Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Het is nog vergunt, hum een favo heb ik niet echt.. maar Sirenia heerscht wel hoooog Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 9 december 2005 Rapport Share Geplaatst 9 december 2005 Quote: Op donderdag 08 december 2005 18:03:03 schreef Eli7 het volgende: Ben laatst toch weer verliefd geraakt op Jars of Clay, vooral vanwege de prachtige teksten. zelfde jah... de muziek is wel leuk en de teksten zijn top! Link naar bericht Deel via andere websites
Merijn 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 Quote: Op vrijdag 29 oktober 2004 17:28:05 schreef Eru Iluvatar het volgende: Placebo is DE band. Duidelijk. Volgens mij begrijp jij het niet helemaal... Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 10 december 2005 Rapport Share Geplaatst 10 december 2005 Quote: Op zaterdag 10 december 2005 23:04:15 schreef Merijn het volgende: [...] Volgens mij begrijp jij het niet helemaal... haahha ga je moeder pesten merijn jij hebt echt niks te doen. je moeder komt uit Neder-Saksen, dus je hebt geen recht van spreken. Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 Quote: Op vrijdag 09 december 2005 12:59:45 schreef Raido het volgende: Het is nog vergunt, hum een favo heb ik niet echt.. maar Sirenia heerscht wel hoooog Ik vind an elixer for life een hele goede cd. Die andere vallen me een beetje tegen, maar zeker een goeie band. Hebben ze ondertussen al een nieuwe zangeres? Iedereen moet trouwens ook Thyrfing luisteren. http://www.thyrfing.com/ Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 23:11:12 schreef *Deborah* het volgende: eh nieuw in mn rijtje tiamat lacuna coil apocalyptica een van de favo nummers dit moment: time van aemen samen met sharon den adel. Ik ken alleen tiamat niet, de rest is zeker wel goed! En vooral dat nummer(met Sharon)! Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 mijn aller-aller-aller-ááááller-favoste bands zijn: evanescence en stryper.. van beiden ben ik al zeer lang 'fan'.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mariss88 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 De meine is Kutless k heb de cd weekje geleden besteld...En Falling Up is ook zo mooi! vooral Falling in Love^^ Link naar bericht Deel via andere websites
alex213 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 mijn meest geliefde bands: - Pink Floyd - Sigur Rós - 16 Horsepower - Wovenhand - This Beautiful Mess - At the Close of Every Day - The Spirit That Guides Us - Radiohead en eigenlijk nog veel meer, maar t is nu al vrij duidelijk dat ik niet echt kan kiezen Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 mijn meest relaxte bands zijn: slechtvalk morphia crimson moonlight sympathy eluveitie antestor coldplay Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 Quote: Op zondag 11 december 2005 18:44:44 schreef das fritsel het volgende: mijn meest relaxte bands zijn: slechtvalk morphia crimson moonlight sympathy eluveitie antestor coldplay Heb jij iets met endtime en fear dark Link naar bericht Deel via andere websites
Huisgriezel 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 Mijn favo's... -Cradle of Filth -Moonspell -Korpiklaani -Finntroll -Dimmu Borgir -Slechtvalk -Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus -Sonata Arctica -Behemoth -Therion nou ben ik er vast een hele hoop vergeten.. maarjah.. je kan ook weer niet een hele rij op gaan schrijven.. is voor mij onmogelijk om één favouriete band te noemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst 11 december 2005 Oh, voor mij niet. Maar ik ben een geval apart. Ik hou van: Within Temptation!!! *zie huisje* Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten