BookerT 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 U2, 16 horsepower, dropkick murphys, zao Link naar bericht Deel via andere websites
Blind Priest 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Quote: Op woensdag 07 september 2005 20:34:33 schreef *nath* het volgende: [...] YAY!! SONATA IS GEWELDIG!!! Ik kan neit naar het concert terwijl het kaartje op mijn kamer hangt ik hou van jou avatar trouwens! Wel als je tussen Utrecht en Antwerpen woont . of met de trein die kant op kan Link naar bericht Deel via andere websites
Harmen 0 Geplaatst 7 september 2005 Rapport Share Geplaatst 7 september 2005 Slechtvalk baby yeah!! Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 http://www.fatwreckchords.com/audio.php3?sd=QyAB0tHRMXIAAHD4dc8 Hier staan zo ongeveer alle bands uit dit genre die ik kan waarderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Anoniempie 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Nirvanaaaa! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Quote: Op woensdag 07 september 2005 20:38:20 schreef Blind Priest het volgende: [...] Wel als je tussen Utrecht en Antwerpen woont . of met de trein die kant op kan ja ik woon in eindhoven, maar mijn ouders laten mij neit alleen met de trein.. en we kunnen niet met de auto, omdat ze dan op vakantie zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Blind Priest 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Quote: Op donderdag 08 september 2005 15:16:22 schreef *nath* het volgende: [...] ja ik woon in eindhoven, maar mijn ouders laten mij neit alleen met de trein.. en we kunnen niet met de auto, omdat ze dan op vakantie zijn Als je Eindhoven tussen Utrecht en Antwerpen in vindt liggen mag je even je topografie gaan bijschaven, want da's toch een flink ommetje hoor. Jammer dat je niet met de trein kan, anders had je via Breda kunnen meeliften. Editje: mocht je het nog niet in de gaten hebben: ik rij dus met de auto vanaf Utrecht over Breda naat Antwerpen ... Link naar bericht Deel via andere websites
Troel 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 het is toch wat. En ik wilde erheen en ik heb geen kaartje (of gaat het over het concert in Antwerpen, want daar kan ik al niet heen) Link naar bericht Deel via andere websites
Blind Priest 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Quote: Op donderdag 08 september 2005 18:28:22 schreef Troel het volgende: het is toch wat. En ik wilde erheen en ik heb geen kaartje (of gaat het over het concert in Antwerpen, want daar kan ik al niet heen) Het gaat over Antwerpen (volgens mij al de hele tijd). In 's Hertogenbosch is al maanden uitverkocht nl. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Quote: Op donderdag 08 september 2005 18:36:45 schreef Blind Priest het volgende: [...] Het gaat over Antwerpen (volgens mij al de hele tijd). In 's Hertogenbosch is al maanden uitverkocht nl. in den bosch was hij meteen de eerste dag van de verkoop uitverkocht.. toen wilde ik namelijk een kaartje halen.. alleen was alles al weg anders stond k er morgenavond Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Quote: Op donderdag 08 september 2005 18:27:05 schreef Blind Priest het volgende: [...] Als je Eindhoven tussen Utrecht en Antwerpen in vindt liggen mag je even je topografie gaan bijschaven, want da's toch een flink ommetje hoor. Jammer dat je niet met de trein kan, anders had je via Breda kunnen meeliften. Editje: mocht je het nog niet in de gaten hebben: ik rij dus met de auto vanaf Utrecht over Breda naat Antwerpen ... mijn topo is nogal slecht ^^ dus ik vind niks.. Link naar bericht Deel via andere websites
Blind Priest 0 Geplaatst 8 september 2005 Rapport Share Geplaatst 8 september 2005 Quote: Op donderdag 08 september 2005 19:13:45 schreef *nath* het volgende: [...] mijn topo is nogal slecht ^^ dus ik vind niks.. U vraagt, wij draaien Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 Quote: Op donderdag 08 september 2005 21:40:13 schreef Blind Priest het volgende: [...] U vraagt, wij draaien [afbeelding] hehe okay ^^ dank u Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 Euh bot? Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 moet ik echt kiezen? danmaar een paar: saviour machine, morphia, zao, extol, mortification, eluveitie, antestor,slechtvalk, immortal souls. Becoming teh Archetype(al ken ik die nietzolang) en tourniquet ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 Daar zitten wel een paar goeie bij zeg ik. Beetje Fear Dark fan? Op morphia na allemaal christelijk. Das wel eng Link naar bericht Deel via andere websites
bart1984 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 Quote: Op zaterdag 10 september 2005 11:42:02 schreef Meneer Theemuts het volgende: moet ik echt kiezen? danmaar een paar: saviour machine, morphia, zao, extol, mortification, eluveitie, antestor,slechtvalk, immortal souls en tourniquet ^^ Ik ken alleen tourniquet, het schijnt vet te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Meneer Theemuts 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 fear dark is vet!kep op t flevofestival aardig veel bij hun stand rondgehangen eluveitie is ooknie christelijk je moet mar is wat mp3s van hun allemaal luisteren, ze zijn echt awesome [edit] Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 Quote: Op zaterdag 10 september 2005 11:42:02 schreef Meneer Theemuts het volgende: moet ik echt kiezen? danmaar een paar: saviour machine, morphia, zao, extol, mortification, eluveitie, antestor,slechtvalk, immortal souls en tourniquet ^^ mijn bandlijstje Avantasia Ayreon Blind Guardian Demon Hunter Dream Theater Edguy Immortal Souls Liquid Tension Experiment Office of Strategic Influence Opeth Saviour Machine Star One Tourniquet Trans Siberian Orchestra en Morty heb ik ook geluisterd maar vind ik over het algemeen niet leuk genoeg om cdtje vanm te kopen enz. probeer eens wat van mijn lijstje zou ik zeggen. als ik je bandlijst zo zie maakt geloof enz wel veel voor je uit.. alles in mijn bandlijstje gaat niet tegen mijn geloof in dus mag je gerust proberen. je mag me toevoegen op msn Hieronymus_88@Hotm.... want in jouw profiel staat geen email Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 Quote: Op zaterdag 10 september 2005 12:11:42 schreef bart1984 het volgende: [...] Ik ken alleen tourniquet, het schijnt vet te zijn. hun laatste album Where Moth And Rust Destroy had de oude leadgitarist van megadeth. Marty Friedman. erg goede plaat ook overigens! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 10 september 2005 Rapport Share Geplaatst 10 september 2005 Quote: Op zaterdag 10 september 2005 15:18:57 schreef Meneer Theemuts het volgende: fear dark is vet!kep op t flevofestival aardig veel bij hun stand rondgehangen eluveitie is ooknie christelijk je moet mar is wat mp3s van hun allemaal luisteren, ze zijn echt awesome [edit] fear dark stand, ja daar heb ik ook wel veel tijd versleten. vooral bij de meet en greets ^^ enne Antestor is cool Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 11 september 2005 Rapport Share Geplaatst 11 september 2005 Within Temptation Nightwish Epica Evanescence Tori Amos Sting Lacuna Coil After Forever En nog meer... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 11 september 2005 Rapport Share Geplaatst 11 september 2005 Nine Inch Nails Nightwish Pink Floyd ELO System Of a Down Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 september 2005 Rapport Share Geplaatst 11 september 2005 ben nu even helemaal into.. Anberlin Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 11 september 2005 Rapport Share Geplaatst 11 september 2005 Rock 'n Roll Worship Circus Narnia ELO A-Ha Newsboys Da's zomaar even een greep uit mijn favoriete bands-collectie Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten