Thorgrem 430 Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 In het verleden was er een negeer functie. Is deze functie nu uitgeschakeld of helemaal verdwenen uit de software? Of zoek ik niet goed? Kan het weer aangezet worden? Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 (bewerkt) 1 uur geleden zei Thorgrem: In het verleden was er een negeer functie. Is deze functie nu uitgeschakeld of helemaal verdwenen uit de software? Of zoek ik niet goed? Kan het weer aangezet worden? Die is er nog steeds. Rechtsboven staat jouw naam (Thorgrem, in jouw geval). Klik daarop en op de voorlaatste plek van het menu dat dan verschijnt, staat de optie waar je op zoek naar bent. Daar vul je dan in "Dat beloof ik" , zie ik maak het je makkelijk, alleen maar knippen en plakken. Stel dat je me nu al had genegeerd, dan had je dit niet geweten..... Gelukkig ben ik niet zo'n type dat hatelijk gaat doen als mensen een boodschap van mij bewust negeren. 29 mei 2018 bewerkt door Dat beloof ik Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Als je met je muis op een gebruikersnaam gaat staan dan komt er een scherm naar voren met verschillende info maar ook met wat opties. 1 optie daarvan is Negeren. Voor de zekerheid heb ik er ook een screenshot van gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
HJW 183 Geplaatst 29 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 1 uur geleden zei Thorgrem: In het verleden was er een negeer functie. Is deze functie nu uitgeschakeld of helemaal verdwenen uit de software? Of zoek ik niet goed? Kan het weer aangezet worden? Als je in de forumindex kijkt en je gaat met je muis naar het profile van die person komt er een pop-up scherm met daarin in het midden onderin "negeren". Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 29 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2018 Gelukt. Thx, kan gesloten worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten