Appie B 134 Geplaatst 9 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2018 Een paar dingen die niet lekker gaan op mijn iPhone. Notificaties ed komen langzaam in beeld en verdwijnen (fade) weer langzaam. Tevens worden mij likes niet ‘onthouden’. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2018 Klopt. Op mijn computer heb ik trouwens ook last van die fade (macOS, Safari). De rest lijkt wel goed te gaan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Appie B 134 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Ik weet niet wat er veranderd is, maar het gaat beter zo. De vertraging is eruit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Fijn dat het is opgevallen ☺️ Vorige week zijn er wijzigingen gedaan die de vertraging zou moeten oplossen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 @Rommel, Geweldige avatar. Rommel reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten