Mcmadtasty 228 Geplaatst 10 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2018 Op 5-3-2018 om 22:57 zei Trajecto: Één bericht verwijderd. De vragenlijst is bedoeld ter beantwoording door gelovigen. Forummers die niet geloven mogen wel met Credible meedoen en over hun opvattingen vertellen, maar in dit topic is dat niet de bedoeling. ???? ik weet absoluut niet wat er in het bericht stondwat verwijderd is. Deze text is bijna racistisch zoals negers eerder wel mee mochten in de bus, maar ze moesten achter in zitten. Sorry, maar dikke middelvinger omhoog voor deze opmerking Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 10 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2018 44 minuten geleden zei Mcmadtasty: ???? ik weet absoluut niet wat er in het bericht stondwat verwijderd is. Deze text is bijna racistisch zoals negers eerder wel mee mochten in de bus, maar ze moesten achter in zitten. Sorry, maar dikke middelvinger omhoog voor deze opmerking Je bent op een christelijk forum en schikt je naar de regels hier of je vertrekt. En met dit soort opmerkingen bespoedig je je vertrek alleen maar. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 10 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2018 53 minuten geleden zei Mcmadtasty: ???? ik weet absoluut niet wat er in het bericht stondwat verwijderd is. Deze text is bijna racistisch zoals negers eerder wel mee mochten in de bus, maar ze moesten achter in zitten. Sorry, maar dikke middelvinger omhoog voor deze opmerking Ik weet wel wat er stond. En acht het terecht dat het verwijderd is. Dit is een christelijk forum. Er komt hier iemand die vanuit christelijk perspectief antwoord wil op vragen. Dan is een athistische, gnostische, islamitische enz visie offtopic. Je bent met je aanmelding hier akkoord gegaan met de doelstellingen van Credible. Die heb je te respecteren. Zo te zien doe jij dat niet. Ik neem aan dat je zelf de uitgang weet te vinden? Zo niet dan hoop ik dat de crew je daar een handje bij helpt. Verbaal agressieve neo-atheïstische keyboard warriors met hun bekeringsdrang kunnen we missen als kiespijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 10 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2018 De topicstarter kan een bericht sturen aan de crew als hij niet begrijpt hoe het werkt en waarom het niet ontopic is als bij een enquête voor gelovigen iemand die niet gelooft op die enquête gaat reageren. Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 11 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2018 De moderatietekst die in de topicstart hier wordt geciteerd heb ik nog wat aangevuld om hem duidelijker te maken: HIER Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten