Spring naar bijdragen

problem solving


Aanbevolen berichten

Beste medeleden,

Mijn vriendin en ik kijken graag Voetbal, maar sinds een paar weken heeft mijn vriendin wat ingezet op de spelen.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met wedden, en ik kan hier ook niet met haar over praten.

Zou mij iemand een website kunnen aanbevelen zodat ik ook op de hoogte ben van hoe dit alles in elkaar zit.

Ik denk als ik op de hoogte ben en wat meer weet hoe dit in elkaar zit dat we samen tot een oplossing kunnen komen op dit moment voel ik meer dat ik een buitenstaander ben!

Ik dank voor de hulp!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-2-2018 om 22:55 zei A_A_ron:

Beste medeleden, Mijn vriendin en ik kijken graag Voetbal, maar sinds een paar weken heeft mijn vriendin wat ingezet op de spelen. Persoonlijk heb ik geen ervaring met wedden, en ik kan hier ook niet met haar over praten. Zou mij iemand een website kunnen aanbevelen zodat ik ook op de hoogte ben van hoe dit alles in elkaar zit. Ik denk als ik op de hoogte ben en wat meer weet hoe dit in elkaar zit dat we samen tot een oplossing kunnen komen op dit moment voel ik meer dat ik een buitenstaander ben! Ik dank voor de hulp!

Misschien dat je beter voor binaire opties kan kiezen, dat is veel makkelijker om te begrijpen en de spelvreugde is aanzienlijk hoger. Je hoeft dan ook niet te wachten tot het nog eens voetbal is.

Een binaire optie of digitale optie is een vorm van een financiële optie. Het gaat om een complexe variant van de standaard financiële optie, met meestal afwijkende contractspecificaties. Een digitale optie keert bij verval van de optie een vast bedrag uit of helemaal niets. Dit in tegenstelling tot gewone opties die meer waard worden naarmate ze meer in the money raken. Belangrijk verschil tussen gewone opties en binaire opties is dat binaire opties nooit eigendom worden van de belegger. De belegger kan slechts speculeren op de koers van een financieel product. De financiële producten waarmee gehandeld kan worden bij binaire opties zijn voornamelijk te vinden in de categorieën: valuta's, aandelen, grondstoffen of indices. Binaire opties zijn een riskant beleggingsproduct met een lage financiële en technische instapdrempel. Ze worden via verschillende kanalen online aangeboden. (bron)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎13‎-‎2‎-‎2018 om 22:55 zei A_A_ron:

Beste medeleden,

Mijn vriendin en ik kijken graag Voetbal, maar sinds een paar weken heeft mijn vriendin wat ingezet op de spelen.

Persoonlijk heb ik geen ervaring met wedden, en ik kan hier ook niet met haar over praten.

Zou mij iemand een website kunnen aanbevelen zodat ik ook op de hoogte ben van hoe dit alles in elkaar zit.

Ik denk als ik op de hoogte ben en wat meer weet hoe dit in elkaar zit dat we samen tot een oplossing kunnen komen op dit moment voel ik meer dat ik een buitenstaander ben!

Ik dank voor de hulp!

 

Wat vreemd. Waarom vraag je niet gewoon aan je vriendin om het je uit te leggen, dan ben je gelijk geen buitenstaander meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou het in eerste instantie ook eerst aan haar gevraagd hebben, maar goed snap ook wel dat je haar niet vanaf 0 wilt laten uitleggen :) Als je de basiskennis hebt, kan je misschien de wat 'moeilijkere' zaken aan haar laten uitleggen, zo laat je ook zien dat je oprecht interesse toont in haar hobby. Het is namelijk best een complex verhaal en niet zo 1 2 3 uit te leggen. Ik ben zelf ook een grote voetbalfreak en wed af en toe. Wellicht heb je wat aan de informatie in deze link: http://www.online-wedden-bookmakers.nl/ Ik gebruik die website voor actuele info e.d. Daar staat veel uitgelegd. Maar zoals de anderen het ook al aangaven, is ook leuk als je haar zelf vraagt. Succes ermee!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid