Noel 80 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Er is vandaag 02-02-2018 een update geweest, er zijn wat dingen veranderd. Ik heb twee browsers geprobeerd op mijn computer, maar de aanduiding van volgende en vorige pagina's bij een onderwerp is niet meer goed leesbaar (donkergrijs op donkergrijs). Heeft iedereen dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Trajecto 148 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 1 uur geleden zei Noel: Er is vandaag 02-02-2018 een update geweest, er zijn wat dingen veranderd. Ik heb twee browsers geprobeerd op mijn computer, maar de aanduiding van volgende en vorige pagina's bij een onderwerp is niet meer goed leesbaar (donkergrijs op donkergrijs). Heeft iedereen dat? Ik heb een hele tijd moeten zoeken, want ik kon het helemaal niet meer vinden. Maar het klopt, het is er in feite nog, volkomen onleesbaar in een balk waarin helemaal niets te zien is. Je moet er overheen gaan met de muis om te ontdekken dat er eigenlijk wel iets is dat je aan kunt klikken. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Maar om een nieuw account aan te maken moet je nu wel eerst langs een capcha veld heen. Een stuk fijner zo’n drempel voor spammers. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 2 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2018 Klopt, dit is niet helemaal goed gegaan. De layout was corrupt geraakt tijdens de update, heb nu even "snel" alles terug gezet. Volgens mij gaat het nu een stuk beter, morgen ga ik even verder kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 10 uur geleden zei Rommel: Klopt, dit is niet helemaal goed gegaan. De layout was corrupt geraakt tijdens de update, heb nu even "snel" alles terug gezet. Volgens mij gaat het nu een stuk beter, morgen ga ik even verder kijken. @Rommel kun je even contact met me zoeken? Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 3 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ik ben goed tevreden met hoe het nu is. Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 3 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 nou...choco is wel erg makkelijk lid van de gemeenschap kunnen worden met captcha alleen, en spamt ons nu voor kraampjes.. Link naar bericht Deel via andere websites
Rommel 34 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Op 2/3/2018 om 15:37 zei Noel: nou...choco is wel erg makkelijk lid van de gemeenschap kunnen worden met captcha alleen, en spamt ons nu voor kraampjes.. Tja, een captcha veld is vooral bedoeld voor automatische programma's die het internet afstruinen om berichten te plaatsen ten behoeve van promotie. Een echt persoon kan altijd dit omzeilen en een bericht plaatsen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten