Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Noel:

je moet misschien weten dat je een afbeelding kunt gebruiken om in google mee te zoeken. Je had het dan wel moeilijk gemaakt omdat dit de cover van een boek is dat over John Wesley ging, en dus had iemand ook de schrijver kunnen noemen, maar alsnog...

Met "oudere" bedoel ik iemand die de "krachten" anders aanwendt, het is misschien niet helemaal "matching". Te vroeg of te laat, dat soort fenomenen.

Wil je trouwens misschien uitleggen wat je in het methodisme aantrekt? (of in the Salvation Army? :-))

 

 

 

John Wesley was een man van God die de mensen buiten de gevestigde kerk aansprak. Hij had zoveel invloed dat sommige historici zelfs beweren dat hij Engeland voor een bloedige revolutie heeft behoed.

Het Leger des Heils zoekt de behoeftigen op en is een sociale arm van het lichaam van Jezus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 182
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opdat gij moogt kinderen zijn uws Vaders, Die in de hemelen is; want Hij doet Zijn zon opgaan over bozen en goeden, en regent over rechtvaardigen en onrechtvaardigen. (Mat.5:45)

Het Bijbelse antwoord (en je zit hier op een christelijk forum) is dat we niet mogen concluderen dat ziekte een straf is van God. Ik neem aan dat dit is wat je wilde horen. Het kan wel een gevolg zijn

Ja, dan zijn we uitbehandeld.

9 minuten geleden zei Willempie:

John Wesley was een man van God die de mensen buiten de gevestigde kerk aansprak. Hij had zoveel invloed dat sommige historici zelfs beweren dat hij Engeland voor een bloedige revolutie heeft behoed.

Het Leger des Heils zoekt de behoeftigen op en is een sociale arm van het lichaam van Jezus.

Dank je. Ik zal mij verder onthouden van deelname aan het raad-spel, want mij nieuwsgierigheid naar wat voor jouw belangrijke personen waren is natuurlijk te groot.

Wesley heeft inderdaad een bijzonder soort "uitwerking" gevonden van zijn geloof.

Het leger des Heils steun ik maandelijks. Zij zijn in mijn ogen de enige partij  die je kunt steunen die voor hulpbehoevenden zo dichtbij kijken, zwervers, junks...Als iemand andere partijen weet hoor ik dat graag.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Noel:

Het leger des Heils steun ik maandelijks. Zij zijn in mijn ogen de enige partij  die je kunt steunen die voor hulpbehoevenden zo dichtbij kijken, zwervers, junks...Als iemand andere partijen weet hoor ik dat graag.

Ik heb een poosje voor ze gewerkt in een opvangcentrum voor daklozen. De geldstroom vertaalt zich voornamelijk in grote mercedessen en gouden brillen op het hoofd van de leidinggevenden en deden mijn wenkbrauwen fronsen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Ik heb een poosje voor ze gewerkt in een opvangcentrum voor daklozen. De geldstroom vertaalt zich voornamelijk in grote mercedessen en gouden brillen op het hoofd van de leidinggevenden en deden mijn wenkbrauwen fronsen.

Ach wat spijt me dat weer om te horen...

Ik kreeg van twee Jehova getuigen een vraag voorgelegd: " Wie heeft de macht in de wereld...?", hun antwoord is "de duivel", maar ik meen dat het toch wel God is die de macht heeft, maar niet over dingen, maar over harten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Noel:

Dank je. Ik zal mij verder onthouden van deelname aan het raad-spel, want mij nieuwsgierigheid naar wat voor jouw belangrijke personen waren is natuurlijk te groot.

Wesley heeft inderdaad een bijzonder soort "uitwerking" gevonden van zijn geloof.

Het leger des Heils steun ik maandelijks. Zij zijn in mijn ogen de enige partij  die je kunt steunen die voor hulpbehoevenden zo dichtbij kijken, zwervers, junks...Als iemand andere partijen weet hoor ik dat graag.

In Amsterdam: Youth with a Mission, Youth for Christ en de Vereniging tot Heil des Volks, om er een paar te noemen want er zijn er nog wel meer. Wereldwijd te veel om op te noemen. Zelf vind ik Mercy Ships bijvoorbeeld een prachtige organisatie maar het probleem met het noemen van namen is dat je daarmee andere tekort doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Willempie:

In Amsterdam: Youth with a Mission, Youth for Christ en de Vereniging tot Heil des Volks, om er een paar te noemen want er zijn er nog wel meer. Wereldwijd te veel om op te noemen. Zelf vind ik Mercy Ships bijvoorbeeld een prachtige organisatie maar het probleem met het noemen van namen is dat je daarmee andere tekort doet.

Weet je misschien welke van die organisaties de minste Mercedessen heeft en leiding met gouden brillen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid