Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Scheelt je vullen. God doet het werk! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 2 minuten geleden zei Noel: God doet het werk! Heb je een moestuin? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 2 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Heb je een moestuin? Nee, wij hebben een bescheiden tuintje met een paar stukjes waar planten staan en hedra begroeing aan het hek. voor een moestuin moet God hard met jouw aan het werk inderdaad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Noel: Nee, wij hebben een bescheiden tuintje met een paar stukjes waar planten staan en hedra begroeing aan het hek. Ik mag graag aardbeien kweken. Zo nu weten we dat en waarschijnlijk moeten we dit alles onthouden vanuit eigen geheugen, daar het gewist zal worden als niet terzake doende mbt het onderwerp. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 3 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ik mag graag aardbeien kweken. Zo nu weten we dat en waarschijnlijk moeten we dit alles onthouden vanuit eigen geheugen, daar het gewist zal worden als niet terzake doende mbt het onderwerp. ik mag graag "kunst" maken... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 1 minuut geleden zei Noel: ik mag graag "kunst" maken... Creativiteit is een mooi talent. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 In het boeddhisme heeft de gieter een betekenis. Je geeft water aan dat wat je wilt laten groeien, en niet aan dat wat je niet wilt laten groeien. God is wat scheutiger. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 7 minuten geleden zei Noel: In het boeddhisme heeft de gieter een betekenis. Je geeft water aan dat wat je wilt laten groeien, en niet aan dat wat je niet wilt laten groeien. God is wat scheutiger. Opdat gij moogt kinderen zijn uws Vaders, Die in de hemelen is; want Hij doet Zijn zon opgaan over bozen en goeden, en regent over rechtvaardigen en onrechtvaardigen. (Mat.5:45) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten