Willempie 1.410 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 19 minuten geleden zei Noel: je moet misschien weten dat je een afbeelding kunt gebruiken om in google mee te zoeken. Je had het dan wel moeilijk gemaakt omdat dit de cover van een boek is dat over John Wesley ging, en dus had iemand ook de schrijver kunnen noemen, maar alsnog... Met "oudere" bedoel ik iemand die de "krachten" anders aanwendt, het is misschien niet helemaal "matching". Te vroeg of te laat, dat soort fenomenen. Wil je trouwens misschien uitleggen wat je in het methodisme aantrekt? (of in the Salvation Army? :-)) John Wesley was een man van God die de mensen buiten de gevestigde kerk aansprak. Hij had zoveel invloed dat sommige historici zelfs beweren dat hij Engeland voor een bloedige revolutie heeft behoed. Het Leger des Heils zoekt de behoeftigen op en is een sociale arm van het lichaam van Jezus. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 9 minuten geleden zei Willempie: John Wesley was een man van God die de mensen buiten de gevestigde kerk aansprak. Hij had zoveel invloed dat sommige historici zelfs beweren dat hij Engeland voor een bloedige revolutie heeft behoed. Het Leger des Heils zoekt de behoeftigen op en is een sociale arm van het lichaam van Jezus. Dank je. Ik zal mij verder onthouden van deelname aan het raad-spel, want mij nieuwsgierigheid naar wat voor jouw belangrijke personen waren is natuurlijk te groot. Wesley heeft inderdaad een bijzonder soort "uitwerking" gevonden van zijn geloof. Het leger des Heils steun ik maandelijks. Zij zijn in mijn ogen de enige partij die je kunt steunen die voor hulpbehoevenden zo dichtbij kijken, zwervers, junks...Als iemand andere partijen weet hoor ik dat graag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 2 minuten geleden zei Noel: Dank je. Ik zal mij verder onthouden van deelname aan het raad-spel, want mij nieuwsgierigheid naar wat voor jouw belangrijke personen waren is natuurlijk te groot. Vanwaar trouwens jouw gieter? Of heeft dit geen speciale betekenis? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 10 minuten geleden zei Willempie: Vanwaar trouwens jouw gieter? Of heeft dit geen speciale betekenis? wat zie je nog meer? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 19 minuten geleden zei Noel: Het leger des Heils steun ik maandelijks. Zij zijn in mijn ogen de enige partij die je kunt steunen die voor hulpbehoevenden zo dichtbij kijken, zwervers, junks...Als iemand andere partijen weet hoor ik dat graag. Ik heb een poosje voor ze gewerkt in een opvangcentrum voor daklozen. De geldstroom vertaalt zich voornamelijk in grote mercedessen en gouden brillen op het hoofd van de leidinggevenden en deden mijn wenkbrauwen fronsen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 4 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Ik heb een poosje voor ze gewerkt in een opvangcentrum voor daklozen. De geldstroom vertaalt zich voornamelijk in grote mercedessen en gouden brillen op het hoofd van de leidinggevenden en deden mijn wenkbrauwen fronsen. Ach wat spijt me dat weer om te horen... Ik kreeg van twee Jehova getuigen een vraag voorgelegd: " Wie heeft de macht in de wereld...?", hun antwoord is "de duivel", maar ik meen dat het toch wel God is die de macht heeft, maar niet over dingen, maar over harten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 13 minuten geleden zei Noel: wat zie je nog meer? Bakstenen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 1 minuut geleden zei Willempie: Bakstenen. Wat zie je aan die bakstenen (en straatstenen)? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Noel: Wat zie je aan die bakstenen (en straatstenen)? Een weinig vruchtbare omgeving voor een gieter. Tenzij je onkruid tussen de voegen wilt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Een weinig vruchtbare omgeving voor een gieter. Tenzij je onkruid tussen de voegen wilt. Ja dat klopt. Maar wat zie je aan de stenen? Wat is hun toestand? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 2 minuten geleden zei Noel: Ja dat klopt. Maar wat zie je aan de stenen? Wat is hun toestand? Oud (voegwerk)? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Ja ook dat Wat kan er nog meer aan de hand zijn? ik geef een hint: de kleur van straat en muurstenen is donkerder dan normaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 34 minuten geleden zei Noel: Dank je. Ik zal mij verder onthouden van deelname aan het raad-spel, want mij nieuwsgierigheid naar wat voor jouw belangrijke personen waren is natuurlijk te groot. Wesley heeft inderdaad een bijzonder soort "uitwerking" gevonden van zijn geloof. Het leger des Heils steun ik maandelijks. Zij zijn in mijn ogen de enige partij die je kunt steunen die voor hulpbehoevenden zo dichtbij kijken, zwervers, junks...Als iemand andere partijen weet hoor ik dat graag. In Amsterdam: Youth with a Mission, Youth for Christ en de Vereniging tot Heil des Volks, om er een paar te noemen want er zijn er nog wel meer. Wereldwijd te veel om op te noemen. Zelf vind ik Mercy Ships bijvoorbeeld een prachtige organisatie maar het probleem met het noemen van namen is dat je daarmee andere tekort doet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 1 minuut geleden zei Willempie: In Amsterdam: Youth with a Mission, Youth for Christ en de Vereniging tot Heil des Volks, om er een paar te noemen want er zijn er nog wel meer. Wereldwijd te veel om op te noemen. Zelf vind ik Mercy Ships bijvoorbeeld een prachtige organisatie maar het probleem met het noemen van namen is dat je daarmee andere tekort doet. Weet je misschien welke van die organisaties de minste Mercedessen heeft en leiding met gouden brillen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 8 minuten geleden zei Noel: Ja ook dat Wat kan er nog meer aan de hand zijn? ik geef een hint: de kleur van straat en muurstenen is donkerder dan normaal. Uuuuuhm, er wordt veel gezeikt/wildgeplast op dat plekje? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Uuuuuhm, er wordt veel gezeikt op dat plekje? Ja dat zou kunnen, katten of honden. Wat is een meer plausibele verklaring? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 7 minuten geleden zei Noel: Ja ook dat Wat kan er nog meer aan de hand zijn? ik geef een hint: de kleur van straat en muurstenen is donkerder dan normaal. Dan zijn ze dus nat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Willempie: Dan zijn ze dus nat. Wat is een logische verklaring voor natte muren en straten? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Noel: Wat is een logische verklaring voor natte muren en straten? Regen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Regen. Wat zou dan een toepasselijke titel zijn voor deze foto? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 1 minuut geleden zei Noel: Weet je misschien welke van die organisaties de minste Mercedessen heeft en leiding met gouden brillen? Alle door mij genoemde organisaties bestaan voornamelijk uit onbetaalde vrijwilligers, inclusief de leiding. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Noel: Wat zou dan een toepasselijke titel zijn voor deze foto? Na de regen komt Noel met zijn gietertje aanzetten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 1 minuut geleden zei Noel: Wat zou dan een toepasselijke titel zijn voor deze foto? Een overbodige gieter? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Noel 80 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 Zojuist zei Kaasjeskruid: Na de regen komt Noel met zijn gietertje aanzetten. LOL! 50 kudo's Zojuist zei Willempie: Een overbodige gieter? "Gieter in de regen" zo noem ik deze foto... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 9 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2018 1 minuut geleden zei Noel: LOL! 50 kudo's "Gieter in de regen" zo noem ik deze foto... Scheelt je vullen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten