Lobke 467 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Volgens mij maar een paar weken of maanden dat weet ik niet meer. Zelf ben ik lid vanaf 2012 las ik net. Een jongeren forum kun je het niet meer noemen, whatsapp heeft de fora de das omgedaan. Maar ik zou zeggen, trommel ze weer op die oud-vrienden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vleugeltje 19 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Ahhh jammer! Naja ik ben zelf natuurlijk ook op een gegeven moment vertrokken dus ik ben er zelf ook schuldig aan. 3 minuten geleden zei Lobke: Volgens mij maar een paar weken of maanden dat weet ik niet meer. Zelf ben ik lid vanaf 2012 las ik net. Een jongeren forum kun je het niet meer noemen, whatsapp heeft de fora de das omgedaan. Maar ik zou zeggen, trommel ze weer op die oud-vrienden. Ah ja ik was hier voor het eerst in 2006 geloof ik, en was hier voor het laatst begin 2012. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Ach ben ik je net misgelopen. Maar dat kunnen we weer goed maken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vleugeltje 19 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 1 minuut geleden zei Lobke: Ach ben ik je net misgelopen. Maar dat kunnen we weer goed maken? I'm here now!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Fijn!! Weer een kandidaat voor Zeven Provinciën, Robert Frans is de kapitein, een betere kunnen we niet hebben. Maar het schip ligt nogal vaak voor anker, de zeelui zijn steeds met Bijbelstudie bezig. Zou ik ook meer moeten doen. Dat vond ik het leuke van de begin tijd; toen ging het meer over geloof en maatschappij, hoe ga je om met geloven in het dagelijks leven. etc Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vleugeltje 19 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 1 minuut geleden zei Lobke: Fijn!! Weer een kandidaat voor Zeven Provinciën, Robert Frans is de kapitein, een betere kunnen we niet hebben. Maar het schip ligt nogal vaak voor anker, de zeelui zijn steeds met Bijbelstudie bezig. Zou ik ook meer moeten doen. Dat vond ik het leuke van de begin tijd; toen ging het meer over geloof en maatschappij, hoe ga je om met geloven in het dagelijks leven. etc Zou best kunnen. Ik volgde de echt intens serieuze discussies eigenlijk nooit heel erg zo. Ik kwam meer voor de sensatie topics als "goede tijden, credible tijden" en 'help ik ben zwanger maar nog niet getrouwd' topics, enzo. En natuurlijk het spelletjes subforum. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 Nou dan ben jij een goede kracht op de Zeven Provinciën, mijn gebed is verhoord. Topic; varen, varen. De ook bij credible horende spel en fantasie topics. Het is daar veel te stil, of iemand heeft een ban. Hadden jullie dat vroeger ook wel eens; een ban?? Zet maar wat op, ik doe mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vleugeltje 19 Geplaatst 24 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2017 3 minuten geleden zei Lobke: Nou dan ben jij een goede kracht op de Zeven Provinciën, mijn gebed is verhoord. Topic; varen, varen. De ook bij credible horende spel en fantasie topics. Het is daar veel te stil, of iemand heeft een ban. Hadden jullie dat vroeger ook wel eens; een ban?? Zet maar wat op, ik doe mee. Haha ik geloof dat bans inderdaad best regelmatig voorkwamen. Maar er was zoooooveel drukte op het forum. Het was niet bij te houden. Dus bans enzo zaten er soms ook gewoon tussen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 25 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Bans waren een halve dagtaak. Levi kon er altijd iets moois van maken toen hij in de crew zat. Ik heb gisteren dit topic terug zitten lezen: huilen van het lachen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 1 minuut geleden zei Naeva: Bans waren een halve dagtaak. Levi kon er altijd iets moois van maken toen hij in de crew zat. Ik heb gisteren dit topic terug zitten lezen: huilen van het lachen. Memories. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 25 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Ja man. Heerlijk. ik zag gisteren dat ik me in 2005!!! heb geregistreerd. Toen student, inmiddels moeder van 3. Raarrr. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vleugeltje 19 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Ik was toen een 14 jarig pubertje. Hoop veranderd sinds toen haha. Inmiddels afgestudeerd. Het leven is een mooi ding! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 2 uur geleden zei Naeva: Ja man. Heerlijk. ik zag gisteren dat ik me in 2005!!! heb geregistreerd. Toen student, inmiddels moeder van 3. Raarrr. In 2005? Ik weet niet eens meer wanneer ik me geregistreerd heb. In ieder geval ook in 2005, maar dat was niet de eerste keer volgens mij Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Voor mij was het 2006. Meer zal ik er niet over zeggen... Alleen maar hopen dat ik nu (heul!) wat helderder ben dan toendertijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vleugeltje 19 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 2 uur geleden zei gewoon Paul: Voor mij was het 2006. Meer zal ik er niet over zeggen... Alleen maar hopen dat ik nu (heul!) wat helderder ben dan toendertijd. Haha same for me!!! Wat ik me wel afvraag: waarom kan ik me niet meer inloggen met mijn oude account? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 16 minuten geleden zei Vleugeltje: Haha same for me!!! Wat ik me wel afvraag: waarom kan ik me niet meer inloggen met mijn oude account? Ik had het geluk datg ik het emailadres waarmee ik ben aangemeld hier nog bekend was. Nieuw wachtwoord en voila! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vleugeltje 19 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 3 minuten geleden zei gewoon Paul: Ik had het geluk datg ik het emailadres waarmee ik ben aangemeld hier nog bekend was. Nieuw wachtwoord en voila! Daar zou het bij mij niet aan moeten liggen want ik heb al 15 jaar hetzelfde e-mailadres geloof ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 Dan weet ik het ook niet... 17 uur geleden zei Vleugeltje: Zou best kunnen. Ik volgde de echt intens serieuze discussies eigenlijk nooit heel erg zo. Ik kwam meer voor de sensatie topics als "goede tijden, credible tijden" en 'help ik ben zwanger maar nog niet getrouwd' topics, enzo. En natuurlijk het spelletjes subforum. Hebben wij meer gemeen met elkaar dan ik dacht. Met uitzondering van de soap en zwangerschapsgesprekken... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2017 5 uur geleden zei Naeva: Bans waren een halve dagtaak. Levi kon er altijd iets moois van maken toen hij in de crew zat. Ik heb gisteren dit topic terug zitten lezen: huilen van het lachen. Mijn laatste post in dat topic is een streling voor mijn oog. Helaas geen contact meer met de poster ervan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten