Dwarrel 43 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Zijn er nog users die dit jaar expeditie Robinson volgen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Ja zeker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 dit word niet mijn seizoen eerst verliest me favo team en dan de leukste speler eruit.... *hoopt stiekem op geheim eiland haha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Vartigo 51 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Mijn vriendin is wel een fan, dus zal het hoogstens ooit eens meekijken op de bank. Maar ga dit jaar wel fanatiek Boer Zoekt Vrouw volgen, tot nu toe nog nooit gedaan en vond het zelf weleens tijd worden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 18 september 2016 Rapport Share Geplaatst 18 september 2016 Geen TV Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 19 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 14 uur geleden zei tucker: Geen TV http://www.rtl.nl/expeditie-robinson/#!/gemist/ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 19 september 2016 Rapport Share Geplaatst 19 september 2016 1 uur geleden zei Dwarrel: http://www.rtl.nl/expeditie-robinson/#!/gemist/ Geoblocking Maar dat valt te *ahum* omzeilen. Gewoon niet zo'n grote fan van het programma, want WIDM heb ik wel volledig gestreamed gekeken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 30 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 gister vond ik niet zo mega spannend eigenlijk.... de proef was wel leuk... maar zat niet op puntje van de bank Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 @Dwarrel Tja, wat noem je mega spannend. Ik zat met zweet in m'n handen te kijken bij die proef. Ga maar eens een bal balanceren tussen een touwtje en dan op een paal omhoog werken naar het net. Dat vergt opperste concentratie en communicatie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 Nee, ik heb nooit gekeken. Maar als ik het zo lees....iets voor een regenachtige zondag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Magere Hein 15 Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 Op 18-9-2016 om 23:47 zei tucker: Geen TV Heerlijk! Gevrijwaard van reclame! Want dat is TV tegenwoordig nog. Kwartiertje uitzending en dan moeten ze er even tussenuit...Afgrijselijk. We hebben TV, maar kijk zelf alleen nog via netflix. De rust! Geen kruidvat-commercials meer met die afgrijselijk quasi enthousiaste kinderlijke vrouwen-stem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 30 september 2016 Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 Amen. Reclame Ik betaal liever een tientje meer dan dat gezeur aan te moeten horen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 30 september 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2016 6 uur geleden zei ineke-kitty: @Dwarrel Tja, wat noem je mega spannend. Ik zat met zweet in m'n handen te kijken bij die proef. Ga maar eens een bal balanceren tussen een touwtje en dan op een paal omhoog werken naar het net. Dat vergt opperste concentratie en communicatie. ja die proef was wel leuk! Maar kwee niet, meestal app ik me rot met een collega onder de aflevering, en nu bleef het beetje stil met lex bij de dames zal er wel wat leven komen haha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 19 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Op 15-9-2016 om 22:29 zei Dwarrel: dit word niet mijn seizoen eerst verliest me favo team en dan de leukste speler eruit.... *hoopt stiekem op geheim eiland haha ze zit er nogsteeds in dan wel op t geheime eiland maar toch Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 19 november 2016 Rapport Share Geplaatst 19 november 2016 Jammer dat Dave eruit is. Nee, niet echt spannend, maar het blijft leuk om naar te kijken. Je bedoelt Bertie? Ja, dat is een topper. Had ik niet verwacht, na de serie van Boer zoekt vrouw, waarin ze geen boe of bah te vertellen had. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 20 november 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 10 uur geleden zei ineke-kitty: Jammer dat Dave eruit is. Nee, niet echt spannend, maar het blijft leuk om naar te kijken. Je bedoelt Bertie? Ja, dat is een topper. Had ik niet verwacht, na de serie van Boer zoekt vrouw, waarin ze geen boe of bah te vertellen had. denk dat ze het daarom zo lang nog trekt, lekker alleen, geen drama's. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ineke-kitty 56 Geplaatst 20 november 2016 Rapport Share Geplaatst 20 november 2016 @Dwarrel Ze is toch niet alleen? Die knul , ben z'n naam even kwijt is toch bij haar? En ze kunnen het goed met elkaar vinden trouwens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten