Spring naar bijdragen

Autisme - epidemie en bijbelse heelheid / kanker b17?


Aanbevolen berichten

Een nieuw boek dat verschenen is door Uitgeverij Aspekt. Hierin wordt gesteld dat de klachten van autisme met 50% gereduceert kan worden als het aanslaat. Het gaat dan om vitamine te korten. Alhoewel ik weinig bewijzen zie lijkt het wel interessant boek. Zo zou vitamine b15 bij sommige de spraak bevorderen. Alleen vind ik "bij sommige" niet echt wetenschappelijk. Stichting Boinkk heeft een antwoord verder op kanker namelijk abrikozen pitten vitamine b17. Het boek is nl. ook samenwerking met Stichting Boinnk. Zijn er mensen die een bepaald dieet hebben gevolgd en een verbetering zagen? Voor wat betreft kanker: B17 zou niet gepromoot worden vanwege geld?!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stichting Boinnk, dat klinkt in ieder geval enorm betrouwbaar... Verder slaat het natuurlijk echt h-e-l-e-m-a-a-l nergens op dat je kanker zou kunnen genezen met wat extra vitaminetjes. Niet op de laatste plaats omdat kanker niet één ziekte is, het zijn er honderden verschillende met elk een hele specifieke behandelmethode. Maar nee, duw er wat b17 in je bent hoe dan ook genezen. Levensgevaarlijke charlatans die dit soort onzin verkondigen behoren wat mij betreft achter de tralies.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja superfoods is het helemaal de oplossing tegenwoordig, het antwoord op alles, vooral als het in potjes komt natuurlijk. Slikt lekker makkelijk weg en je hoeft verder niets aan je levensstijl te veranderen.

Men neme een korreltje zout...

Maar zonder gekheid, het zou best kunnen dat het een positieve invloed heeft op je gezondheid, waarom niet? Vitamines hebben over het algemeen, in de juiste dosering, op ieders gezondheid een positieve invloed. En dat zullen veel superfoods en kruiden min of meer ook hebben. Ik heb er heel wat geprobeerd en sommigen hebben inderdaad een merkbaar effect, ik trek er regelmatig nog wel een theetje van. Maar etaleer het a.u.b. niet als een geneesmiddel want dat is het natuurlijk niet.

Bovendien, als het een geneesmiddel zou zijn, zou je het volgens mij helemaal niet zomaar mogen verkopen. Dan zal er eerst nogal wat getest en gedaan moeten worden voordat het het etiketje geneesmiddel mag dragen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op mijn werk zie ik mijn autisme (lichte vorm) als m, n kracht, totaal geen behoefte om met een vitamine of gebeds genezing te "genezen" God heeft mij immers zo gemaakt. Ik ben wel van menig dat onze gejaagde samenleving en ongezond levenstijl geen positief aan doed. Maar mensen voorhouden dat een vitamine en gebedsgenezing de manier is, is bedrog wat levensgevaarlijk is.

Overigens geloof ik wel dat "demonen" en ander duister gespuis om het zo maar te noemen oorzaak kunnen zijn van gewrichts klachten, stemmen in je hoofd en psychoses. Zins ik een levende relatie met God heb en gebedsgenezing heb ondergaan heb ik van alle drie geen last meer van :) Halleluja amen prijs de Heer :Y

voor alle duidelijkheid adviseer ik mensen met deze klachten altijd en eerst de huisarts moet gaan opzoeken. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bovendien is de regelgeving zodanig streng, dat het strafbaar is om gezondheidsclaims te adverteren zonder daarbij de benodigde bewijslast aan de authoriteiten te leveren. Je mag dus niet zomaar op een potje zetten: B17 en kanker verdwijnt als sneeuw voor de zon . Dan ben je niet alleen gevaarlijk, maar gelukkig ook strafbaar bezig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vooralsnog vind ik niets over Carine Franssen en haar cum laude 'proefschrift' (later heeft men het over een 'werkstuk/proefschrift', een universiteit wordt niet genoemd) waarin ze blijkbaar met 'wetenschappelijke onderbouwing, bewijs en referenties' aankomt om aan te tonen dat het genezen en voorkomen van kanker dmv abrikozenpitten 'reeds lang bekend is bij reguliere artsen en onderzoekers'.

:?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Overigens geloof ik wel dat "demonen" en ander duister gespuis om het zo maar te noemen oorzaak kunnen zijn van gewrichts klachten, stemmen in je hoofd en psychoses.

Ik vind dat je erg moet oppassen met zulke uitspraken. Ik weet dat psychoses e.d. lijken alsof ze niet van jezelf zijn en van buitenaf komen, maar dat betekent nog niet dat het ook echt zo is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Overigens geloof ik wel dat "demonen" en ander duister gespuis om het zo maar te noemen oorzaak kunnen zijn van gewrichts klachten, stemmen in je hoofd en psychoses.

Ik vind dat je erg moet oppassen met zulke uitspraken. Ik weet dat psychoses e.d. lijken alsof ze niet van jezelf zijn en van buitenaf komen, maar dat betekent nog niet dat het ook echt zo is.

ik volg je niet, wat probeer je me duidelijk te maken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat psychoses niets te maken hebben met de geestelijke wereld. Dat zit tussen je oren, als je hersens niet lekker functioneren gaan ze vreemde dingen doen.

Altijd al een lastig kwestie geweest.

Maar dan kan je jezelf afvragen hoe komt het dan mijn hersens niet goed functioneren? Bij een psychose kan je hele nare dingen zien, horen, en dat kan best demonisch zijn. Wil niet zeggen dat het altijd zo is denk ik..Het is alleen niet iets wat eigenlijk nog vat op je zou moeten hebben. Jezus is immers voor ons zonden aan het kruis gegaan, alle (om het maar even simpel te zeggen) psychische stoornissen zouden geen vat meer op ons mogen hebben. Demonisch of niet, Jezus is altijd de oplossing.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Helemaal niet. Meneer is gewoon n ordinaire dualist die niet beter wist dan vanuit die krampachtig binaire optiek te redeneren.

Ik durf te wedden als je dit op een drukke winkelstraat zegt dat de meerderheid niet snapt wat je bedoelt. Ik snap het in iedergeval niet, wat bedoel je hier mee?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben het met de beste man eens. Als we iets niet kunnen verklaren, denkt een deel van ons dat het dan wel een bovennatuurlijke verklaring heeft en dat alleen bepaalde rituelen ons ervan kunnen verlossen. Totdat we er achter komen wat dan wel de oorzaak is, en dan valt dat (tot nu toe) altijd heel redelijk uit te leggen.

Neem bijvoorbeeld de pest, de zwarte dood. Men begreep niet waar de ziekte vandaan kwam en hoe het zich zo snel verspreide, dus moest het wel en bovennatuurlijke oorzaak hebben. Een vloek of een straf van God (met nog meer doden tot gevolg overigens). Nu weet iedereen, en leert iedereen op school, dat het door de ratten en de slechte hygiëne kwam, en niemand, zelfs gelovigen niet, twijfelt daar meer aan.

Het verbaast me dan dat, terwijl inmiddels bekend is dat psychoses een redelijke verklaring hebben (letterlijk), een deel van ons het gewoonweg weigert te accepteren en liever gaat voor een bovennatuurlijke verklaring. Alsof dat veel logischer zou zijn? :? Waarom, vraag ik me dan af? Omdat het veel spannender is ofzo, of een bewijs van je geloof? Ik begrijp het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is toch logisch dat we autistisch worden,we moeten allemaal het zelfde leven.

iedereen moet om 6 uur zijn bed uit er om 11 uur in liggen,iedereen moet 40 uur werken.

we gaan elk weekend naar de zelfde kroeg,thuis doen we elke dag hetzelfde.....

er gebeurt nooit iets het is elke dag het zelfde leven de zelfde dag op een andere datum.

ik noem het niet echt een epidemie,we zitten alleen nog maar achter tv en computer of telefoon en daar wordt je autistisch van.

we worden geforceerd een ritme in on leven aan te nemen,is niet mijn schuld maar ze zeggen dat het gezond is,autistisch zijn is dus gezond volgens de psychische wereld.

als er dan een probleem in ons ritme komt kunnen we het niet aan,we zijn gewoon niet meer gewend dat er elke dag iets anders kan gebeuren.

Ik weet vandaag al hoe morguh eruit ziet hetzelfde als vandaag alleen dan op woensdag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

dan snap jij het woord automatisering niet,ik kan beter zeggen autistisch'eering.

het enigste verschil tussen een autistisch en een niet autistisch is dat hij er niet van af kan wijken als een robot gelijk.

ik weet donders goed wat autisme is...en ik vloek gewoon eikel....

les in woord kunde

autisme

automatisch

automatisering.

je weet toch donderds goed van binne zoals buiten,buiten zoals binne.

als we buiten automatiseren doen we dat van binnen ook,tada epedemie....

of ben je wel een christen?

...zonder bewijs voorspelbaar.

en anders moeten we maar niet god spelen met geboorten....zijn de zonde van de mens zelf....

Link naar bericht
Deel via andere websites

als je een meer bijbels antwoord wilt...

17 Zo draagt elke goede boom goede vruchten, maar een slechte boom draagt slechte vruchten.

een hoop slechte vruchten en bomen dus.....slechte vrucht geplant met het zaad in het ei.

Of een slechte vrucht gegeten en je boom verdort....daar komt de ongezonde vandaan.

nog een les:

ongezonde

on-ge-zon-de

niet gestuurde

niet door de zon gestuurde.

niet door god gestuurde...

niet gezonde uit de hemel,geboren van aard op aard of naar aarde gestuurde.

definitie: mens

oorsprong genesis christendom....

gezonde

ge-zon-de

geheiligde

gestuurd

uit de hemel gezonde

definitie: in eden zijn den gezonde mens.

ook dislectie is ergens goed voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In eden zijn den gezonde mens.

onder gods eed staat de gezonde mens

onder gods eed staat de geheiligde mens.

een geheiligd mens staat onder gods eed.

een geheiligd mens houd zich aan de geboden.

een geheiligd mens dat zich aan de geboden houd is een goeden boom en draagt goede vruchten.

een niet geheiligd mens houdt zich niet aan de geboden en is een slechte boom en draagt slechte vruchten.

slechte vruchten planten slechten bomen,dus slechte kinderen.

nu weet je wat een christen is,en waarvoor je een christen geworden bent.

hadden hun en hun ouders zich aan de geboden gehouden was hun kind niet autistisch en had je geen kanker gehad. zonde van de mens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid