Floes 0 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Ja, voor wie het niet via FB kon zien: mijn vriend heeft gisteren tijdens onze luchtballonvaart bij zonsopgang de question gepopt en na mijn onhandige kip-zonder-kop-"oh nee!"-reactie heb ik "ja" gezegd Omdat we de periode mei-juni wel zien zitten voor een feest, gaat het waarschijnlijk 2016 worden. Anders wordt het nog erg veel geregel op korte tijd, en dat komt nu niet heel goed uit. (Zeker niet nu ik vandaag aan een minimum 3 maand lange AB-kuur ben begonnen voor lyme...) Wellicht zijn jullie welkom op onze dienst, maar dan gaat het wel een eindje rijden zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse2 0 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Gefeliciteerd Maak er een leuk tijd van de weg er naar toe Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Gefeliciteerd ! Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Zeg dat trouwen, is dat besmettelijk? Want je bent nu al de vierde in mijn omgeving die datzelfde plan heeft opgevat op de betrekkelijk korte termijn:D Van harte proficiat! Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Van harte gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 29 september 2014 Rapport Share Geplaatst 29 september 2014 Gefeli!!! Link naar bericht Deel via andere websites
broer konijn 0 Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Je antwoord maakte niet uit, want hij had prima verzekerd dat je in de wolken zou zijn met zijn vraag.. Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 1 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Thanks allemaal Intussen ligt de datum vast: 25 juni 2016. Hopelijk is de gezondheid dan al wat beter! Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Thanks allemaal Intussen ligt de datum vast: 25 juni 2016. Hopelijk is de gezondheid dan al wat beter! Heb je een datum om naar uit te kijken ! Ik zal bidden voor je gezondheid. Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 2 november 2014 Rapport Share Geplaatst 2 november 2014 Gaaf Floes! En een datum is altijd leuk om naar uit te kijken, maar het wordt dan ook echt 'echt' he! Veel beterschap ondertussen Link naar bericht Deel via andere websites
GerardB 0 Geplaatst 7 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2015 Ja, voor wie het niet via FB kon zien: mijn vriend heeft gisteren tijdens onze luchtballonvaart bij zonsopgang de question gepopt en na mijn onhandige kip-zonder-kop-"oh nee!"-reactie heb ik "ja" gezegd Omdat we de periode mei-juni wel zien zitten voor een feest, gaat het waarschijnlijk 2016 worden. Anders wordt het nog erg veel geregel op korte tijd, en dat komt nu niet heel goed uit. (Zeker niet nu ik vandaag aan een minimum 3 maand lange AB-kuur ben begonnen voor lyme...) Wellicht zijn jullie welkom op onze dienst, maar dan gaat het wel een eindje rijden zijn "Van Harte Gefeliciteerd!|" Ik kom ook.. want ik weet waar jullie het gaan vieren. Ja, dat weet ik nu al! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten