Spring naar bijdragen

Het grote eten topic


Aanbevolen berichten

Beste leden,

In de Koffiebar is het wel tijd voor: Het grote eten topic!

Mogelijke 'onderwerpen'

- Wat eten de leden van Credible.nl graag?

- Ben je een kunstenaar in de keuken of eerder van de Toni Magnetroni?

- Heerlijk recept gemaakt? Plaats een reactie :)!

Ik trap af: ik ben een liefhebber van goed eten, vanavond ga ik met mijn familie heerlijk aan de kaas fondue.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben iemand die alles lekker vind, als het maar met liefde is bereid ;). Het enige wat ik niet eet is: varkensvlees, garnalen en schaal- en schelpdieren (allergisch)!

Ook allergisch voor varkensvlees?

Ik kreeg vroeger puistjes door het eten varkensvlees. Maar ik heb het nooit echt lekker gevonden en onderzoeken hebben aangetoond, dat varkensvlees niet erg goed is voor de mensen :).

Sowieso ben ik nu erg 'duurzaam' bezig qua vlees, maximaal 2x per week een stuk vlees! Vegetarisch of vis smaakt mij ook goed :Y.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn motto is je moet alles een keer geproeft hebben dus ik eet eigenlijk alles wel, van echt heel exotisch en vreemd (sprinkhanen, meelwormen, kikker, inktvis etc), tot gewoon een lekkere stampot of lekker frituren met frikandellen, patat en hamburger. Paar jaar geleden nog een keer enorm verrast door een soort van spinazie met rijst combinatie in Afrika, echt met liefde bereid en heerlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
En hoe was het bereid? ^^
Er zat een soort van kokos sausje bij, met rijst en wat pepers, we hadden hem niet zelf klaargemaakt de omgeving was vrij primitief en donker dus ik kan je niet echt meer over de bereiding vertellen. Leuke was trouwens dat we die inktvis een 2 uur eerder zelf gevangen hadden, en het hoekje om geholpen, dus vers was ie wel :)

Opzich, als je toch eens iets bijzonders wil, kan ik je wel aanraden om een keer sprinkhanen te proberen als je jezelf daar overheen kunt zetten, knapperig en best lekker appart smaakje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Beste leden,

In de Koffiebar is het wel tijd voor: Het grote eten topic!

Mogelijke 'onderwerpen'

- Wat eten de leden van Credible.nl graag?

- Ben je een kunstenaar in de keuken of eerder van de Toni Magnetroni?

- Heerlijk recept gemaakt? Plaats een reactie :)!

Ik trap af: ik ben een liefhebber van goed eten, vanavond ga ik met mijn familie heerlijk aan de kaas fondue.

Zeggen dat je van goed eten houdt en vervolgens een kaas fondue noemen kan natuurlijk niet he ;):#:B

Link naar bericht
Deel via andere websites
Was inktvis lekker? (wil het ook eens eten)
Nee vrij smakeloos eigenlijk, de smaak moet echt komen van waar het mee gecombineerd is.

Ofwel, je doet er alles aan om het enigzins eetbaar te maken. Ik vraag me dan altijd af waarom je het in hemelsnaam zou eten? Er zijn toch genoeg andere dingen die prima, zonder al te veel toevoegingen beter te eten zijn? :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites
Beste leden,

In de Koffiebar is het wel tijd voor: Het grote eten topic!

Mogelijke 'onderwerpen'

- Wat eten de leden van Credible.nl graag?

- Ben je een kunstenaar in de keuken of eerder van de Toni Magnetroni?

- Heerlijk recept gemaakt? Plaats een reactie :)!

Ik trap af: ik ben een liefhebber van goed eten, vanavond ga ik met mijn familie heerlijk aan de kaas fondue.

Zeggen dat je van goed eten houdt en vervolgens een kaas fondue noemen kan natuurlijk niet he ;):#:B

Haha kaasfondue is heerlijk, maar dan moet je wel meer hebben dan alleen brood ;).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmmmmm, eten, I loooove eten :# Maar in kleine porties, want ik heb maar een klein maagje.

Mijn favoriete keuken is de Japanse (sushi, jummie), verder hou ik van Indisch (butter chicken en samosa's!) en Thais (alles met garnalen). Wat minder van de Italiaanse. Ben wel gek op carpaccio, maar dat zie ik hier nou nooit op menukaarten staan. Helaas pindakaas (oh pindakaas, ja dat is ook lekker).

Ik ga graag uit eten in wat sjiekere zaken, af en toe, voor speciale gelegenheden. Anders is de bankrekening ook zo leeg. Ben verder niet zo'n snob qua eten en eerlijk gezegd ga ik ook net zo graag naar de Mac voor een McChicken. Of een meat pie met steak en champignons - de truc is om 'm met je handen te eten zonder vulling te morsen. Sowieso een sappige steak, medium rare, gaat er altijd wel in.

Krijg honger van dit topic!

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid