Humanist 0 Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 http://diversitychronicle.wordpress.com ... n-council/ Ik kan hier (dwz van deze speech) geen Nederlandse versie vinden. Heeft de Paus dit allemaal gezegd? Een vrouwelijke paus? Nieuwe dogma omtrent homo's? De waarheid is niet absoluut? Enz. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Gewoon een fantasie van iemand. Nog afgezien van de inhoud (doctrinair onmogelijk en tevens qua steun ook volstrekt onrealistisch op tal van vlakken) had alleen al de verkondiging van een nieuw concilie al wel de headlines gehaald en hadden de voorbereiding en het concilie zelf al jaren geduurd. En ook de verwachting dat er binnenkort een concilie zal aankomen is onrealistisch. De vorige is nog maar pas geleden en schijnt qua uitvoering nog steeds work in progress te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Een Vaticanum III, dat net gehouden zou zijn? I rest my case... Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Dacht al. Werd me niet echt duidelijk (hoewel het niet strookt met vorige uitspraak dat vrouwen geen dominees zullen worden) uit de tekst. Danku. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Het is voor vrouwen dan ook vrij onmogelijk om dominee te worden binnen de katholieke Kerk. Zij kent namelijk geen dominees. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 28 december 2013 Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Dacht al. Werd me niet echt duidelijk (hoewel het niet strookt met vorige uitspraak dat vrouwen geen dominees zullen worden) uit de tekst.Danku. Ik vond het ook al een raar bericht. Ik zou het pas echt geloven als het op de site van de katholieke kerk zou staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 28 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2013 Het is voor vrouwen dan ook vrij onmogelijk om dominee te worden binnen de katholieke Kerk. Zij kent namelijk geen dominees. Hoe je dat ook noemt... priesters. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten