doorgeloof 0 Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Op youtube komen steeds meer berichten binnen van mensen die ( visioenen en dromen ) beleven Handelingen 2:17 Aan het einde der tijden, zegt God, zal ik over alle mensen mijn geest uitgieten. Dan zullen jullie zonen en dochters profeteren, jongeren zullen visioenen zien en oude mensen droomgezichten. Wat moet je in jouw ogen doen om klaar te zijn voor de wederkomst? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Mocht je zorgen maken over wie je huisdier verzorgd en uitlaat na de Opname, ik hoorde dat er ongelovige initiatieven zijn om dat voor je te doen. Ikzelf wil ook best honden en katten verzorgen. Lijkt me wel horen bij een goede voorbereiding op een abrupt vertrek toch? Link naar bericht Deel via andere websites
henkjan37 0 Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 10 jaar geleden had je dat niet op youtube idd het einde is in zicht we're all gonna diee! waaa *pakt overlevingspakket, pan op t hoofd en in dw rubberboot* Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 december 2013 Rapport Share Geplaatst 8 december 2013 Wat moet je in jouw ogen doen om klaar te zijn voor de wederkomst? Niet meer dan 1000 jaar geleden. Toen waren die er ook al, alleen was er toen nog geen Youtube. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Youtube, de beste bron ter wereld. Waar iedereen onzin neer kan zetten zonder enige onderbouwing of bron. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 9 december 2013 Rapport Share Geplaatst 9 december 2013 Zelfs Jezus weet toch niet wanneer het Einde komt? Dus wij stervelingen hoeven daar niet over te speculeren. Ik weet wel dat het al 2000 jaar lang 'nu elk moment!' is. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten