Floes 0 Geplaatst 12 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2013 Hier zit er ook eentje in de stress. Vriendlief mag maandag de big boss meeten van een groot it-bedrijf. De man is eens in de 20 jaar in het land of zo. Hij is totaal nerveus. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2013 Daar is iets bij voor te stellen... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Ik heb met m'n grote bek 'ja' gezegd op de vraag of ik een presentatie wil geven.Nu moet ik in een grote collegezaal een presentatie geven, en ik wil het niet en ik kan het niet en ik durf niet en er zijn allemaal enge mensen en er zitten mensen die het veel beter weten en ik wil het niet en ik bladiebla ende etc. Ik huil van binnen Way to go Morpho Aaaaah, ik heb het overleefd Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Gefeliciteerd! Heb je ernstige verwondingen opgelopen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Hoeveel skillpoints heb je verdiend? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Veel skillpoints verdiend. Dit was waaaayyy out of mijn comfortzone. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Gefeliciteerd!Heb je ernstige verwondingen opgelopen? Emotionele schade Nee, en er werd zowaar geklapt _'> Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Goedbezig morph. Ben trots op je Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Veel skillpoints verdiend. Dit was waaaayyy out of mijn comfortzone. Charisma +10 Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 15 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een Pastafarian ontmoet! Helaas was ze van de liberale hoek en droeg ze geen vergiet enzo. Evengoed was het een mooie ervaring. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Floes, hoe verliep het met je vriend gisteren? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Ik heb een jaar een huisgenoot gehad die pastafarian was. Altijd lachen als er Jehova-getuigen langskwamen. Hij had voor dat soort gelegenheden zelfs een ooglapje aan een haakje achter de deur hangen dat hij dan opzette. Op den duur kwamen ze niet meer. Volgens mij zijn we op een zwarte lijst gekomen oid. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Ik heb een jaar een huisgenoot gehad die pastafarian was. Waarom verbaasd me dat nou niet bij jou? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Haha, dat was inderdaad maar de eerste in een lange rij bizarre huisgenoten. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 15 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2013 Floes, hoe verliep het met je vriend gisteren? Goed goed hoor Het was de president van Check Point, weet niet of sommigen dat kennen. Vriend heeft er heel wat certificaten van behaald en omwille van Check Point mocht hij bij Pasen ook naar Barcelona (toen ben ik meegegaan). Weet je, met zulke mannen uit dat wereldje draait het allemaal om sales en dat was nu niet minder. Dat ligt vriendlief niet, hij is gewoon van het praktische en technische. Hij heeft, buiten handje schudden, niet veel moeten doen. Maar goed, het zijn toch allemaal ervaringen die hij zo meepikt. Nu gaat hij weer 5 werkdagen mogen studeren voor een Cisco-examen, hopelijk wordt dat z'n derde certificaat dit jaar. Hij moet nu profiteren van de kansen die hij krijgt. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 En zijn die kansen er? Of valt dat in Belgie tegen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Nog 50... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 Go Paul! Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 17 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2013 En zijn die kansen er? Of valt dat in Belgie tegen? Bij zijn bedrijf krijgt hij wel de kansen om certificaten te halen. Die examens zijn op zich al vrij duur en die worden betaald door de firma. Hij mag ook betaald thuis leren. Dus nu is hij sinds gisteren 5 werkdagen thuis om te studeren, hij moet gewoon beschikbaar zijn voor als er grote problemen zijn... zoals gisteren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Dit topic even uppen. Hoe gaat het met de leden. En nog wat leuks beleefd? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Dit topic even uppen.Hoe gaat het met de leden. En nog wat leuks beleefd? Ha toevallig, ik wilde net spammen dat ik dinsdag een kat krijg! Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Dit topic even uppen.Hoe gaat het met de leden. En nog wat leuks beleefd? Ha toevallig, ik wilde net spammen dat ik dinsdag een kat krijg! Gaaf Henriette Een kitten? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Nope, een dametje van anderhalf jaar oud. Woont nu nog in een soort opvang. Zin an! Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Nope, een dametje van anderhalf jaar oud. Woont nu nog in een soort opvang.Zin an! Helemaal super, toen ik zag hoe je met zwijntje omging krijgt deze dame een prima baasje. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 20 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2013 Nou, ik ben zojuist voor de eerste keer in m'n leven voor de tv in tranen uitgebarsten... Nee, ik ben niet zwanger XD Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten