Spring naar bijdragen

Een briesje door mn kamer tijdens bidden


Aanbevolen berichten

Een middag heb ik "demonen uitdrijving" boekjes op internet opgezocht, en geupload op torrent sites zoals piratebay

Boekjes kan je vinden door in google te zoeken op "casting out demons pdf "

https://www.google.nl/search?q=casting+ ... e&ie=UTF-8

Werd toen aangevallen door boze machten , ik riep het uit help jezus,toen kwam een sterke bries en werd ik helemaal vrij ( en blij ook ).

probeer het maar , uurtje werk , je merkt dat er 2 machten zijn, demonen en heilige geest.

Edit

via google kom ik op dit filmpje " De Heilige Geest En Wind"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Briesje is onbelangrijk, maar het beste is dat iedereen hun ervaringen deelt,dat er een levende god is, aan god alle eer van kleine en grote wonderen, getuigenissen zijn nodig om meer mensen te redden van het ongeloof, er gebeuren heel veel wonderen, zou mooi zijn als al die wonderen op het nieuws kwamen en in de telegraaf.

mensen die genezen worden, of ineens van hun verslaving af zijn, god is erg actief waneer er nood is en sterk geloof, alles is mogelijk voor degene die geloven, mensen moeten meer getuigen zijn , komt er meer geloof in de wereld, minder duisternis

Link naar bericht
Deel via andere websites

probeer het maar , uurtje werk , je merkt dat er 2 machten zijn, demonen en heilige geest.

Stel je nu werkelijk voor dat we maar eens moeten ervaren hoe het is om aangevallen te worden door demonen?

Mn geloof is wel erg gegroeid door de onzichtbare geestelijke strijd mee te maken.

want wij hebben niet te worstelen tegen bloed en vlees, maar tegen de overheden, tegen de machten, tegen de wereldbeheersers dezer duisternis, tegen de boze geesten in de hemelse gewesten.

De onzichtbare wereld is meer werkelijkheid dan de zichtbare wereld.

De duivel weet beter waar onze zwakke plekken zitten, en weet en ziet veel meer dan ons.

Bid daarom of je nog mensen moet vergeven, of je nog zonde meedraagt, of je niet teveel trots of twijfel hebt, god ziet alles, heeft zelf onze haren geteld .

Ik was zelf ook blind voor mn eigen rommeltje in mn hart, heb 1 keer gezien wat voor puinzooi mn leven was, op het moment toen ik mezelf heel wat vond, mn hoogmoed maakte mij blind en dwaas

Link naar bericht
Deel via andere websites
...

Werd toen aangevallen door boze machten , ik riep het uit help jezus,toen kwam een sterke bries en werd ik helemaal vrij ( en blij ook ).

probeer het maar , uurtje werk , je merkt dat er 2 machten zijn, demonen en heilige geest.

...

Wat moet ik me voorstellen bij een aanval van boze machten? Wat voelde, rook, zag en dacht je etc.?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mn buik ging sterk bewegen en ik was bang en machteloos.

Een filmpje wat er een beetje in de buurt komt

Vaak staat er een deur open voor de boze omdat we nog te veel trots , zonde,twijfel / klein geloof en wrok hebben.

Dat is natuurlijk erg vervelend, maar waarom denk je dat het een demoon is geweest? Misschien was het wat anders en is het probleem zelfs wel makkelijk op te lossen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vraag me vooral af waarom jij (of atheïsten in het algemeen misschien) hem niet met rust laten in een Getuigenissen topic op een christelijk forum.
Misschien omdat zelfs atheïsten ook kunnen bijdragen aan een eventuele oplossing van andermans problemen? Pfff. Word soms een beetje moe van dit soort halve beschuldigingen. We zitten hier echt niet om alles belachelijk te maken.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen ik nog atheïst was was ik ook altijd met het geloof bezig. Blijf dat altijd een eigenaardig eigenschap vinden van atheïsten. Net of hun ergens op zoek zijn en het niet kunnen vinden. Of niet willen vinden zoals een homo in de kast.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vraag me vooral af waarom jij (of atheïsten in het algemeen misschien) hem niet met rust laten in een Getuigenissen topic op een christelijk forum.
Misschien omdat zelfs atheïsten ook kunnen bijdragen aan een eventuele oplossing van andermans problemen? Pfff. Wordt soms een beetje moe van dit soort halve beschuldigingen. We zitten hier echt niet om alles belachelijk te maken.

Inderdaad. Ik moet zeggen dat ik vroeger overal en nergens demonen zag vliegen die er niet waren, waarschijnlijk door angst en er continu mee bezig zijn. Ik zeg niet dat het niet bestaat, maar mij hebben gesprekken met een atheist toen wel geholpen om weer een beetje in balans te komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid