Floes 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Een goede vettige friet eten, dan komt het goed los! Ik wil ijs eten, maar het is gezonde week op school en ik moet het voorbeeld geven... Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Gewoon lekker ijs eten en je leerlingen uitlachen omdat zij niet mogen. Zal ik mijn baard laten staan? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Ja tof en heel lang laten groeien Zal ik m'n haar zwart verven? De verkoopster waarschuwde dat het dan groen kon worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Doe het oranje, dan ben je vast in de mood voor dinsdag. Wat voor drinken zal ik vanavond nemen? Wijn / bier / ....? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Mede Iki ben vrij dinsdag, maar geen idee wat ik moet doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Lock&Stock 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Iki ben vrij dinsdag, maar geen idee wat ik moet doen. Gewoon naar je werk gaan en werken.... Ben kapot maar moet zo nog naar een verjaardag.... Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 26 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Gewoon een goede stoel zoeken en daar gaan pitten. Ik zit op m'n werk en heb een klus die snel af moet. Zal ik dat doen of op credible hangen? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 zorgen zijn voor morgen. Lekker op credible hangen. het huis is een troep, heb geen zin om op te ruimen en we krijgen visite vanavond, wat te doen..? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Emigreer naar een warm oord. Ik wil nooit weer pure beerenburg drinken, wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 In één keer adten. Wat zal ik met mijn kat doen als ik wegga? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 aan zijn staart hangen. Vanwege mijn takenpakket is het voor mij eigenlijk niet handig mijn vakantieuren in het hoogseizoen te plannen. Ik he er 3 te plannen, wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Boek je vakantie tussen juli en augustus! Ik heb pleinvrees en wil niet naar buiten, tips? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Ga op 30 april naar de Dam in Amsterdam. Hoe pak ik de verhuizing zo efficiënt mogelijk aan? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Huur een verhuisbedrijf in met een naam als 'Brekers & Wrekers' en laat ze al het werk doen, terwijl jij je vermaakt met spelletjes op je telefoon. Ik ben misselijk, wat moet ik doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 De kattenbak verschonen. Ik heb nu een Willem Alexander theelepeltje. Hoe ga ik om met de jaloezie van de haters? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Dit: Als ik een staatsgreep ga plegen, wat voor regime moet ik dan instellen hier? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 omsmelten en een kogel van maken Ik heb een egel te logeren, wat geef ik het te eten? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Mensenvlees. Morgenavond alleen thuis, maar eigenlijk geen zin in. Iemand die wat leuks weet? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Keten je familie aan de verwarming en sla ze met de zweep totdat ze je niet meer alleen thuis laten. Hoe kan ik een rijk mens worden? Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Overval een bank! Ik moet de hond nog uitlaten hoe zal ik dan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 De deur openen en hem keihard doen verschieten. Morgen naar de film of op restaurant? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Beter een herhaling van een oude soap kijken plus stokbrood en een pot pindakaas eten. Ik heb trek in een biertje, wat te doen? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Ben je van de drank af? Laten staan of weg gooien...oeps is een goed afvies geloof ik. Wat moet ik doen als ik posten op een forum zat ben maar het toch niet kan laten? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Gewoon toegeven aan de oerdrang! Op advies van Lobke zit ik nu toch weer aan de drank, wat nu? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 26 april 2013 Rapport Share Geplaatst 26 april 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten