Ursa 1 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Een brede kijk, een breed scala aan discussie-onderwerpen. Ik merk in IRL discussies dat ik wel eens voorbeelden van Credible aanhaal. Vroeger was de nood hoger, nu mis ik het discussiëren wat minder. Wat zou je doen als er geen internet was? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Afkicken, en dan heerlijk weer vaker gitaar spelen en lezen en zo geestelijk tot rust komen. Wat is de eerstvolgende film die je wilt zien? Link naar bericht Deel via andere websites
Lovato 0 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Life of Pi. Als je moest kiezen, kies je dan voor een leven zonder muziek of een leven zonder internet? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Life of Pi.Als je moest kiezen, kies je dan voor een leven zonder muziek of een leven zonder internet? Een leven zonder muziek en dan download ik het wel van internet. Wat zou je doen als je tien miljoen kreeg? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Sparen. Reizen. Een huis kopen. En een fatsoenlijke computer. Ga je morgen ook naar de kerk? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Zo God het wenst Wat doe je daarna? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Zo God het wenst Wat doe je daarna? Waarna? Wat brengt je hier op credible? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Mijn werk. En gezelligheid. Meestal. In de categorie 'Klaag maar raak,' wat vind jij de meest irritante Credible smiley? Link naar bericht Deel via andere websites
creyenn 0 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Mijn werk. En gezelligheid. Meestal.In de categorie 'Klaag maar raak,' wat vind jij de meest irritante Credible smiley? Dat zal deze zijn: Heel vrolijke smiley maar het feit dat ze (het is een 'ze', mag ik hopen ) eeuwig zo doorgaat werkt beetje op mn zenuwen.. alhoewel er meerdere kandidaten zijn Wat is voor jou de meest aangename buitentemperatuur? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Tussen de 18 en 22 graden, zonder overdreven wind enzo.. Iemand een Ipod liggen die niet gebruikt word, maar nog wel in goede staat is en het nog goed doet? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 16 april 2013 Rapport Share Geplaatst 16 april 2013 Ik heb er een ja, een van de allereerste versies ofzo waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 Ik gebruik voor offline liedjesbeheer Itunes, en de liedjes die ik er nu mee op mijn MP3 speler zet, die speelt mijn MP3 niet af. Ik ben dus opzoek naar een Ipod. Is hij nog gebruikswaardig, en wil je er vanaf? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 17 april 2013 Rapport Share Geplaatst 17 april 2013 ik gebruik hem toch niet meer dus je mag hem wel hebben als je wilt. mar euh, hoe kan jij Itunes gebruiken voor een gewone mp3? werkt jouw mp3 niet als een soort van usbstick? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Dat lukt dus niet. Itunes gooit er een of andere code overheen die mijn huidige MP3 niet kan lezen. Om slowchat te voorkomen, reageer ik verder elders. Ken je Mega Food Stunter? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 21 april 2013 Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 Nee, nooit van gehoord. Maar ik heb wel zin in een mega McCola. Heb jij een event in je agenda staan, waar je naar uitkijkt? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 21 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2013 De truckrun van Tweede Exloermond, en waarschijnlijk eerder die dag de truckshow van Medemblik. Te twee plaatsen liggen op 2 uur rijden van elkaar, dus dat word ook nog leuk. Heb jij vandaag ook lekker lui besteed? En zo nee, hoe dan wel? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 De ochtend wel, 's middags moest ik werken. Vanavond gaat ont-zet-tend lui besteed worden. Wat doe jij ter ontspanning? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Achterover hangen en een film of serie kijken. Of juist lekker aan het werk zijn. Als het goed gaat, dan is dat ook ontspannend. Heb jij een verslaving voor een bepaald soort eten/snoep/drinken? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Niet zozeer een verslaving, ik noem het eerder een gewoonte om van tijd tot tijd voornamelijk drop te halen, in bijna alle soorten en maten. Yogurtsnoepjes van Katja heb ik een hele poos achter mekaar op zitten schranzen, maar dat werd ik vanzelf een keer zat. Nu met mate. Wat heb je het laatst gekocht? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 een spijkerbroek Als je uit eten mocht gaan met 5 bekende mensen, wie zouden dat zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 25 april 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Britt Dekker, Herman Finkers, PWA, maxima en koningin Beatrix. 5 Speltopics in omloop. Meer als zat of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Nee eigenlijk niet want er zit geen enkel spel bij wat me aanspreekt! Wat heb je liever een koekje of een kusje? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Koekje, Lady en de vagebond stijl. Wat zal ik nu eens gaan vragen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Vraag maar raak. Waarom weet hij geen vraag te verzinnen? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 25 april 2013 Rapport Share Geplaatst 25 april 2013 Het is zo lastig. Ik weet er vaak ook geeneen. Zal ik nog een paar spelletjestopics openen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten