Spring naar bijdragen

Waarom een christelijk forum?


Aanbevolen berichten

Ik ben hier gekomen om te rellen. Dat is niet gelukt, ik ben niet geband, ik zit er nog steeds. Gesprekken waren wel erg leerzaam, en ook een aantal toffe mensen leren kennen, vandaar dat ik ben blijven hangen.

Ik blijf het leuk vinden dat WonderfulStar en ik ons op dezelfde dag hebben aangemeld.

En op de één of andere manier ook allebei nog ergens in een hoekje van 't forum rondhangen ^^

Ik ben niet gekomen om te rellen, maar als overjarige puber wel eens bewust dwars gaan liggen, en wel gebanned. Maar gelukkig is dat weer ongedaan gemaakt :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben hier gekomen om te rellen. Dat is niet gelukt, ik ben niet geband, ik zit er nog steeds. Gesprekken waren wel erg leerzaam, en ook een aantal toffe mensen leren kennen, vandaar dat ik ben blijven hangen.

Ik blijf het leuk vinden dat WonderfulStar en ik ons op dezelfde dag hebben aangemeld.

Leuk zeg, hoezo heb je toch besloten te blijven? Als je insteek eerst was om te rellen, bedoel ik?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ben hier gekomen om te rellen. Dat is niet gelukt, ik ben niet geband, ik zit er nog steeds. Gesprekken waren wel erg leerzaam, en ook een aantal toffe mensen leren kennen, vandaar dat ik ben blijven hangen.

Ik blijf het leuk vinden dat WonderfulStar en ik ons op dezelfde dag hebben aangemeld.

Leuk zeg, hoezo heb je toch besloten te blijven? Als je insteek eerst was om te rellen, bedoel ik?

Van wat ik herinner was TBM meer een zacht beertje dan een harde troll. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kijk je alsjeblieft uit? Met dit soort opmerkingen krijg ik nog problemen met mijn Freethinker-matties ...

Ik ben hier gekomen om te rellen. Dat is niet gelukt, ik ben niet geband, ik zit er nog steeds. Gesprekken waren wel erg leerzaam, en ook een aantal toffe mensen leren kennen, vandaar dat ik ben blijven hangen.

Ik blijf het leuk vinden dat WonderfulStar en ik ons op dezelfde dag hebben aangemeld.

Leuk zeg, hoezo heb je toch besloten te blijven? Als je insteek eerst was om te rellen, bedoel ik?

Het staat er eigenlijk al, maar om iets specifieker te zijn: ik ben hier christenen tegengekomen met wie ik me nauwer verwant voel dan met menig atheïst. Wat ook heeft geholpen is dat voor mijn gevoel het aantal zwarte kousen christenen relatief beperkt is vergeleken met andere fora. Vind ik erg prettig. Is een verbetering in de loop der jaren, volgens mij was men hier vroeger heel wat fundamentalistischer. Zal deels te maken hebben met het ouder worden van de users. Ik ben ook ouder geworden, en merk ook dat ik zelf totaal geen behoefte meer heb om mensen tot het atheïsme te "bekeren". Helpt ook met het blijven hangen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is een verbetering in de loop der jaren, volgens mij was men hier vroeger heel wat fundamentalistischer. Zal deels te maken hebben met het ouder worden van de users.

Beide denk ik dat je gelijk hebt.

Ik kwam hier aanvankelijk ook om een beetje te provoceren.

En ik was toen ook al christen. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid