MysticNetherlands 298 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Om te zien hoe veel kernbommen er al afgevuurd zijn. Kan ook nooit goed zijn voor de aarde denk ik dan maar met mijn boerenverstand. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Geen idee wat er allemaal vrijkomt bij zo'n explosie, maar het kan niet gezond zijn nee. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ziet toe, weest niet verontrust; want dat moet geschieden, maar het einde is het nog niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Das best veel. Had er geen idee van dat er zoveel proeven gedaan zijn. Ik vind het overigens wel machtig mooi om zo'n proef (bovengronds) terug te zien op video. Beangstigd ben ik er niet door en de proeven zijn al enige tijd stopgezet. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Ik mis er een. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Ik mis er een. Ivy Mike op Bikini atol? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Nee, ik herinner me dat er berichten waren over een kernproef door Zuid-Afrika toen ik een jaar of tien was. Die vond plats ten oosten van ZA. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Even gegoogled, wat ik me herinner heet kennelijk het Vela-incident: http://en.wikipedia.org/wiki/Vela_Incident Bizar trouwens dat ik me dat zo nauwkeurig herinner. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten