Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Eclammers,

Je schijnt te vergeten dat je de ene leugen niet met een ander zwamverhaal kan maskeren. Spijtig ook dat je schijnbaar niet in staat bent om te begrijpen dat je WTG doctrine op een forum niet werkt.

Kortom, je leugen blijft gewoon staan en schijnbaar ben je geenszins bereid om die in te nemen. Spijtig dat het WTG je dat niet toelaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thorgrem, is het niet zo dat mensen hun ziel (bewust of onbewust) ook kunnen hebben verkocht aan Satan de heerser van deze wereld? Zo moeilijk is dat namelijk niet, hij is alom tegenwoordig in deze wereld.

Noem me geen leugenaar aub, ik onderzoek de Heilige Schrift consciëntieus en nauwkeurig en ga zeker niet over één nacht ijs.

Als iemand een andere mening is toegedaan dan jij dan maakt het hem/haar toch niet tot een leugenaar!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik droomde eens dat mijn kleine teen dik, groot en zwart werd, dat het af stierf. Ik schrok wakker en rukte in één ruk de deken van mijn bed af om mijn teen te bekijken. Met een zucht van verlichting nam ik waar dat hij gezond en wel er nog aan zat. Gelukkig!!! :#

Toen realiseerde ik me opeens iets...

Voor een aantal dagen ervoor had ik mijn teen lelijk gestoten en gekneusd. Dat was nu over. Door die droom ging mijn aandacht weer naar die kleine teen. Als God niet meer zou bestaan, zou mijn teen dan niet dik, zwart en groot worden? Zou het niet afsterven? Maar doordat God bestaat, genas het van die kneuzing.

Een groter wonder had ik niet nodig, maar het moet je maar opvallen. Zo iets..

Het is dat je dit niet in een getuigenistopic heb geplaatst anders had ik deze gelijk behandeld in het 'kritisch naar getuigenissen kijken (ofzo)' topic verplaatst :#

Het zou pas een wonder zijn als je teen inderdaad afstierf na een kneuzing :+

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid