Michiel 14 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Paus Benedictux XVI, hoofd van de wereldwijde Rooms-Katholieke Kerk, gaat ook in het Latijn twitteren. De paus twittert nu in negen talen. Het negende Twitteraccount werd donderdag geopend. Het aantal volgers stond donderdagmiddag op bijna 1300. Zelf volgt de paus alleen zijn acht andere accounts. Hij heeft via dit account nog geen twitterbericht verzonden. De lancering van het nieuwe account is overigens nog niet officieel bekendgemaakt, meldt het Oostenrijkse persbureau KAP donderdag. In december verzond de paus zijn eerste tweet. Hij twittert niet alleen in het Latijn, maar ook in het Arabisch, Engels, Spaans, Italiaans, Pools, Frans, Portugees en Duits. Het aantal volgers op het Engelstalige account is het grootst. Bron: Refdag Terug naar frontpage Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 18 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2013 Ik volg hem in het Engels. Vooral de reacties zijn genieten Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik volg hem ook in het Engels. De reactie boeien me niet zo, ook nog niet echt naar gekeken dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Haha kan ik begrijpen, de reacties zijn allemaal in deze trant: En toen ik dit uploadde op tinypic moest ik dit invullen, teken van God??: Blinded by science :D Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ah, dan snap ik Thorgrem. Als ik kinderachtige opmerkingen wil horen had ik wel kleuterleraar geworden, dan krijg je er iig voor betaald. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Mehh ik zie er de humor wel van in Link naar bericht Deel via andere websites
Hans1961 0 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ik volg hem in het Engels. Vooral de reacties zijn genieten reacties sla ik standaard over,ook op nieuwssites doe ik dat..... scheelt mij een hoop ergernis.Dus ook jouw screenshot sla ik over. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 21 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2013 Ah, dan snap ik Thorgrem.Als ik kinderachtige opmerkingen wil horen had ik wel kleuterleraar geworden, dan krijg je er iig voor betaald. Het verschil is dat kleuters veelal oprecht zijn in hun vragen en gedrag. Dit is van het niveau likmevestje. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Die mensen achter die reacties zijn toch wel aan het einde van hun latijn... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2013 Ach, soms zit er best humor tussen. "What happens in baptism stays in baptism" is best leuk gevonden. Maar de overgrote meerderheid van de reacties is vrij sneu, en kennelijk uitsluitend bedoeld voor andere sneue mensen die dan samen kunnen bedenken dat ze heel stoer "poep" hebben durven roepen in de klas. Alleen zo zacht dat de leraar het niet hoorde. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten