Morphogenesis 4 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Attentie zuurpruimen, Ontsproten in het kletstopic, en bij deze gerealiseerd in een echt topic. Hier mogen de mafkezen onder elkaar voorzien van onschattige, niet-sympathieke bijnamen. Onthoud: Dit topic is een luchtig topic, een knipoog als't ware. Houdt het netjes, niet schelden, geen vloeken, geen ziektes, geen racistisch getinte en ook geen op de man spelende posts plaatsen. Dus leuk houden, vlegels! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 d'hollanders toch Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Joon hou het wel netjes hè? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Schavuit! Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ik noemde mijn vriend laatst 'schurft'.... Echt waar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 d'hollanders toch Wie is hier nu van den zotte hè? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 geen ziektes, Ik had er gister nog met Arch over, precies is dat iets typisch Nl. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Ursa is een sufkever Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 geen ziektes, Ik had er gister nog met Arch over, precies is dat iets typisch Nl. Ja, iets met bad habits. Het rolt gewoon lekker denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Gij hoogst onaangenaam riekende en zelfs voor visueel volmaakt beperkten afschrikwekkend uitziende incarnatie van een geestelijke en bovenal mentale stal waar de zwijnen nog niet in zouden willen verkeren Gij hardnekkig klevend en hoogst irriterend en zelfs het interieur van de stupiditeit volstrekt verpestende overblijfsel van het braaksel der dwaasheid Gij tenenspieren van zelfs de ernstigste dwazen heftig stimulerende en maaginhoud van zelfs de meest geharde jongens opwaarts activerende belediging voor elk dier dat wij met de soortnaam equus africanus asinus plachten te tooien Zoiets? Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Het zinnetje " vrede en alle goeds" is er hilarisch achter Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 @RobertF; Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Gij hoogst onaangenaam riekende en zelfs voor visueel volmaakt beperkten afschrikwekkend uitziende incarnatie van een geestelijke en bovenal mentale stal waar de zwijnen nog niet in zouden willen verkerenGij hardnekkig klevend en hoogst irriterend en zelfs het interieur van de stupiditeit volstrekt verpestende overblijfsel van het braaksel der dwaasheid Gij tenenspieren van zelfs de ernstigste dwazen heftig stimulerende en maaginhoud van zelfs de meest geharde jongens opwaarts activerende belediging voor elk dier dat wij met de soortnaam equus africanus asinus plachten te tooien Zoiets? U heeft talent. U oefent vaak in publiekelijke ruimtes? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Nou Robert met jou wil ik geen woorden krijgen! Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 maar niemand kan nu ook nog over RobertF heen, slotje op het topic dus ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 capitaine Haddock blijft toch de grootmeester. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2013 Nou Robert met jou wil ik geen woorden krijgen! Nee... Voor je het weet val je in slaap.... (Door de lengte.. Niet door de creativiteit). Link naar bericht Deel via andere websites
Salomon 0 Geplaatst 15 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Addergebroed Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 januari 2013 Ja, een van de weinige christelijke scheldwoorden Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Huichelaars! Doet het ook goed in de Bijbel. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Of mensen een dier noemen: http://www.bijbelaantekeningen.nl/bn/?V ... ction=2842 Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 16 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Of mensen een dier noemen:http://www.bijbelaantekeningen.nl/bn/?V ... ction=2842 Het eerste voorbeeld is beroerd gekozen. Die "ezel" is duidelijk geen scheldwoord. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Ik scheld mensen nog wel eens uit voor 'Pietertje', vanwege die reclame, als ze een blunder maken. 'Pietertje, kom maar effekes wisselen jongen. Gaat steeds beter!' Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2013 Hoorden die duivelse ogen er van in het begin bij, of kregen ze die pas toen ze introkken bij zo'n stuk ongelovig schorem als jij? Lieve beestjes wel. "Stuk ongelovig schorem" .....Ach, misschien is het wel gewoon de waarheid Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten