Archillion 0 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Dit is het centrale topic voor zowel liedjes als filmpjes die je tegenkomt op internet. Het Youtube filmpjes topic en Youtube Liedjes Deel Drie komen hierbij te vervallen. Omdat we hebben gemerkt dat deze topics vooral gebruikt werden om talloze filmpjes/liedjes te posten, zonder dat er echte discussies uit voort kwamen, is besloten deze te sluiten. Let op: het is niet de bedoeling om zomaar van alles te posten. Graag filmpjes en liedjes waarvan jij denkt dat andere op Credible ze ook kunnen waarderen. Vertel er ook bij waarom jij het filmpje of liedje bijzonder vind. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.652 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 En misschien is het ook wel aardig om bij elk filmpje een korte omschrijving ervan te geven en ook aan te geven waarom het jou zo raakt. Zodat het topic iets meer wordt dan enkel een weinigzeggend rijtje liedjes en filmpjes. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Opwekking in Iran Waarom het mij wat doet: ik bid denk ik al 10 jaar voor opwekking, de laatste jaren had ik de hoop erop opgegeven, maar hoor nu toch goede berichten. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 En misschien is het ook wel aardig om bij elk filmpje een korte omschrijving ervan te geven en ook aan te geven waarom het jou zo raakt. Zodat het topic iets meer wordt dan enkel een weinigzeggend rijtje liedjes en filmpjes. Goede toevoeging. Dit inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Zet het even in de OP Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Hahaha, awesome. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 @Morphy: Dat lijkt me meer iets voor in het Fail & Lol topic. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 LOL indeed. xD Link naar bericht Deel via andere websites
MasterJapie 0 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 17 jarige jongen met nog een paar maanden te gaan schrijft een liedje als afscheid. Één van de weinige videos die me echt even aangreep. Vooral de eerste zin van het refrein: "And we'll go up, up, up, but I'll fly a little higher" En nu we toch allemaal aan het janken zijn gelijk maar een videotje erachteraan over een geweldige leraar die een moeilijke thuissituatie in iets positiefs weet om te zetten. Ook 1 van de weinige videos waar ik even stil van word. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 The Kik is een Nederlands bandje wat beatmuziek maakt. Ik vind ze erg goed! Link naar bericht Deel via andere websites
fadyadel215 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Als U iemand straft voor zijn zonden, vergaat alles wat hem tot aanzien bracht; net zoals een mot een kledingstuk vernielt. Een mens is immers niets meer dan een ademtocht. (Psalmen 39 39:12) Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Admod note:Post verplaatst. @fadyadel215, niet elk filmpje en liedje heeft een eigen topic nodig. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 8 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2013 Een van mijn favoriete nummers. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Een groot probleem met de hedendaagse maatschappij. En het gebruik van muppets maakt alles makkelijker om te begrijpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 23 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2013 Arch; Leuk!! @Masterjapie; Twee fantastische filmpjes!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Hoe promoot je een nieuwe monitor? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2013 Super. Dat lijkt me nou nog eens leuk om mee te maken. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 30 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 4 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2013 Deze zag ik vorig jaar bij een dienst: Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 5 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2013 Tegengekomen op Facebook: Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 9 februari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 februari 2013 Een oudje. Deze stond beneden op en het doet me denken aan vroeger, toen alles zonneschijn en regenboog was. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 dit filmpje kreeg ik vandaag te zien wilde ik even delen thx @ ursa Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Ik kwam deze toevallig tegen op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=7knUFWY2P44 Shy boy and his friend shock the audience with The Prayer Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Mooie aanbiddingsmuziek in het Afrikaans. Een andere taal, maar toch verstaanbaar door de band met onze taal. Link naar bericht Deel via andere websites
Doublef 0 Geplaatst 28 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2013 Mooie video Dwarrel Liedje over het verlies van een dierbare. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten