Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben al heel erg lang op zoek naar een kerk die bij me past. Ik ben woonzaam in Deventer. Ben een tijdje terug bij VEZ in Zwolle geweest dat vond ik wel leuk alleen is het kwa afstand niet helemaal ideaal natuurlijk. Nou heb ik ook geen christelijke vrienden dat is ook niet handig en motiverend (had wel eventjes contact met een christelijk meisje maar die ging me op en gegeven moment stalken :? ).

Ik zoek een kerk waar veel jongeren/leeftijdsgenoten komen, het liefst ook met activiteiten op andere dagen nog.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Probeer de Titus Brandsma eens daar hebben ze sinds kort een 'zin in zondag' project.

Zin in Zondag

Voor tieners, kinderen en hun ouders in onze parochie is een nieuw initiatief van start gegaan: Zin in Zondag, een zondagochtendprogramma om gezinnen uit allerlei locaties van onze parochie met elkaar in contact te brengen.

Zin in Zondag begint met een gezamenlijk ontbijt om 10.00 uur. Dus niemand hoeft vroeg op te staan en het geeft meteen gelegenheid om elkaar te ontmoeten. Daarna is er spel, catechese en een korte viering. Voor kinderen, tieners en ouders zijn er zowel aparte als gezamenlijke activiteiten.

De bijeenkomsten zijn steeds in de Titus Brandsmakerk in Colmschate. Wanneer de volgende Zin in Zondag is, wordt nog bekend gemaakt.

De gezinnen nemen elk voldoende brood en beleg mee voor het eigen gezin. voor de rest wordt gezorgd. Inloop is vanaf 9.30 uur, ontbijt om 10.00 uur en rond 12.30 uur is het afgelopen.

De volgende keer is 23 december.

http://www.heiligelebuinus.nl/vieren/zininzondag

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopelijk lezen hier wat mensen mee uit de omgeving van Deventer. Misschien kun je wat verschillende kerken, gemeenten bezoeken om te merken waar je je het meest thuis voelt. De VEZ in Zwolle is een vrij grote evangelische gemeente toch? Hun voorganger gaat ook vaak bij ons voor in de 2 uurs-diensten. In Deventer zal vast wel een sing-in,celebration, jeugdgroep of iets soort gelijks voor jongeren zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid