Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hoe brengen we ons weekend door? Ik breng het weekend 99% van de gevallen zo door.

Vrijdag heb ik geen college, dus ben ik thuis en maak ik wat huiswerk voor maandag. Ik ga niet uit. Ik heb daar zo mijn persoonlijke redenen voor, het is niet vanwege mijn geloof.

Op zondag naar de eredienst en daarna naar mijn oma. Daarna soms nog gespreksgroep.

Link naar bericht
Deel via andere websites

vrijdagavond werk en dan blijf ik daarna altijd nog een hele poos hangen om bij te kletsen met mensen daar. Zaterdag meestal weer werk en dan doe ik 's avonds vaak niks, of een verjaardag of een feest maar niet echt uitgaan. Heb ik zo m'n redenen voor, twee om precies te zijn. Zondagochtend kerk en soms 's avonds ook en overdag ga ik meestal naar een vriendin of ik lig lekker op de bank te lezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn weekenden zijn altijd aardig gevuld. Wel altijd met hetzelfde, maar daar hou ik wel van. Zaterdag naar vriendin of vriendin hier. Zondag kerk, en de rest besteed ik aan creatief zijn (schrijven/tekenen/3D design/muziek componeren) of achterover hangen met een film, series of game.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zaterdagochtend heb ik om 9u paardrijles, dus ik ben van half 8 tot half 11 in de weer met het paard. Dan doe ik meestal m'n voorbereidend werk voor school voor de komende week. Rond 15u is m'n vriend hier en dan gaan we meestal naar de stad: beetje shoppen, beetje eten, beetje rondlopen. We eten dan in de stad of bij mijn familie. Als we 's zondags naar de dienst gaan, blijft hij hier slapen, anders soms ook of gaat hij naar huis 's avonds laat. 's Zondags dus de dienst of niet, daarna ga ik (mee) naar hem thuis en eten we met zijn familie. Dan blijf ik de hele dag bij hem tot 's avonds, dan brengt hij me thuis of rij ik zelf naar huis. Die dag kijken we tv, of spelen we tegenwoordig LEGO LOTR, of speelt hij Battlefield en kijk ik gezellig mee, of gaan we wandelen of ... Tussendoor slaap ik ook nog wel eens een uurtje... :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vrijdag heb ik meestal geen college, maar ga ik vaak toch naar mijn faculteit om daar eventjes te werken. 's Middags is daar meestal een ontmoeting met alle internationale studenten; een goede onderbreking. Meestal gun ik mezelf om een uur of drie dan wel weekend. Zaterdag werk ik wat aan mijn studie en doe ik de nodige dingetjes hier in huis. Zondag de Mis en daarna meestal lunchen met een vriendin. En uiteindelijk is het weekend dan toch weer te snel voorbij...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beetje reageren op fora die in mijn interessegebied liggen zoals religie en muziek. Ook ik componeer (Archillion ook zag ik, leuk, wat en hoe?) weliswaar op de computer maar tegenwoordig speel ik het meeste zelf in. Het voordeel van een computer is dat je de instrumenten absoluut niet tot in de puntjes hoeft te beheersen om het te kunnen gebruiken. Bij gitaristen denken mensen meteen aan Hendrix en ik zeg ook wel eens gekscherend dat ik de nieuwe word, maar in werkelijkheid ben ik een ritmegitarist en was Hendrix een solist. De meeste ritmegitaristen hoor je wel maar zie je niet, maar als je hem uit de muziek haalt mis je hem wel degelijk. Mijn hoofdinstrument is drums en de nummers die ik componeer zijn daar op vaak op gestoeld. Met dergelijke zaken houd ik mij in het weekend doende, 's avonds misschien even een filmpje kijken of wat gamen. Ook wil het wel gebeuren dat ik ga stappen, wat ik graag doe maar niet ieder weekend. Soms heb ik er ook geen zin in en wil ik alleen zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn weekend valt meestal ook onder de categorie 'relaxed'. Vaak spreek ik 's avonds af met vrienden voor een spel of een andere activiteit. Zondags minstens 1x naar de kerk en soms 's avonds kerkelijke activiteiten.

Vandaag wordt het trouwens 'arelaxt', mijn familie staat om 3 u op de stoep voor een sinterklaasspel. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het weekend doe ik veel van wat ik ook gewoon in de rest van de week doe. :#

Uitstelgedrag vertonen, wat rond klikken op internet, misschien een spelletje, veel lezen, soms eens serie kijken, werkzaamheden die ik in de week had willen doen maar ben wezen uitstellen, met vrienden afspreken en leuke dingen gaan doen (bordspel, café, film, eten, etc) en op zondag ga ik meestal naar de kerk. 1x, want het soort kerken waar ik heen ga hebben geen traditie van verschillende soorten kerkdiensten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn weekends zijn over het algemeen vrij rustig. Ik hou er niet van om veel uit te gaan... Dit wil zeggen dat ik op zaterdagochtend soms naar de rommelmarkt ga en namiddag wat lees, muziek luister, beetje studeer, ...

Op zondag ga ik voormiddag naar de kerk en namiddag doe ik vaak wat met vrienden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid