Spring naar bijdragen

Favoriete kerstlied


Aanbevolen berichten

dit is een beetje hetzelfde als voor de top2000 maar uit 10 liedjes te mogen kiezen vind ik, onmogelijk dus. Maar ik vind stille nacht heilige nacht heel mooi, net als ere zij God.

ohja en gloria in excelsis deo ook. In het engels vind ik ze dan het mooist denk ik.

Ja, er zijn er ook zoveel mooie. Bij mij wisselt het ook, maar dit wel een van mijn vaste favorieten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik hou wel van die hele oude kerstliederen. Gloria in excelsis deo is daar ook een mooi voorbeeld van. :)

Eén van mijn favoriete kerstliederen is eigenlijk een stokoud middeleeuws adventslied:

O kom Emanuel / Veni Emanuel.

die is trouwens ook vet mooi ja! ohh er bestaan er echt te veel :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op het momwnt Bethlehem van Theocracy:

En dan gaat het me vooral om het laatste stuk, waar in elk geval 2 stukken door elkaar gezongen worden. Zupahtoll!

Verder vind ik de kerstcd van Kutless ook erg mooi, en The Three Drovers(Australisch kerstliedje). Over Australie gesproken, Bucko and Champs mogen hier wat mij betreft ook niet ontbreken:

Ter info, ze hebben parodieen gemaakt op diverse kerstliedjes die wij kennen(link is gemaakt op hun volkslied), omdat het weer in Australie anders is met kerst als hier... Op Youtube staat vrij weinig van ze, Spotify heeft hun beide CD's staan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid