Jacobus 10 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Republicans in the lower chamber of the U.S. Congress introduced a bill today that would require NASA to include a Christian missionary on any future manned trips to planets outside our solar system, with the goal of "shining the light of Jesus Christ across the cosmos." http://dailycurrant.com/2012/04/15/u-s- ... xoplanets/ Ik heb dit maar even in de Koffiebar gezet, of iemand moet dit elders beter op zijn plaats vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Geweldig, hoe komen ze erop. Evangelisatie onder de aliens. Link naar bericht Deel via andere websites
winterzon 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Nou nou...ze zien het daar groots! Link naar bericht Deel via andere websites
Lock&Stock 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Euhm, de Daily Currant is een satirisch nieuwsblad, dit is dus hoogstwaarschijnlijk niet waar. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Wat Lock&Stock zegt inderdaad. Zo staat er ook een artikel over dat Frankrijk belasting wil heffen op ademen. Link naar bericht Deel via andere websites
winterzon 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Wat Lock&Stock zegt inderdaad. Zo staat er ook een artikel over dat Frankrijk belasting wil heffen op ademen. Lol Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Wat Lock&Stock zegt inderdaad. Zo staat er ook een artikel over dat Frankrijk belasting wil heffen op ademen. en dat 4 weken borstvoeding een remedie zou zijn tegen homoseksualiteit...etc. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik las trouwens wel dat NASA 'een ontdekking' heeft gedaan op Mars: http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap/ai ... -mars.aspx Wat het is weten we nog niet... (misschien een zwarte rechthoekige steen die piept?) Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 http://www.scientias.nl/kan-curiosity-leven-ontdekt-hebben-op-mars/76341 Hoogstwaarschijnlijk geen leven. Ik hoop er natuurlijk wel op, anders stromend water. Wordt afwachten.. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik verwacht dat ze niks zullen vinden. En al zouden ze iets vinden, ik vraag me af of het zin heeft om aan een buitenaardse bacterie het evangelie te verkondigen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 http://www.scientias.nl/kan-curiosity-leven-ontdekt-hebben-op-mars/76341Hoogstwaarschijnlijk geen leven. Ik hoop er natuurlijk wel op, anders stromend water. Wordt afwachten.. Stromend water? Lijkt me onwaarschijnlijk (mss met een bepaalde stof..?). Waar ik me wel aan erger is dat er (op die site) gelijk weer een geloof-wetenschap discussie ontbrandt. Laten we nou eerst maar eens kijken wat er is ontdekt en vervolgens wat de gevolgtrekkingen zouden kunnen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik verwacht dat ze niks zullen vinden. En al zouden ze iets vinden, ik vraag me af of het zin heeft om aan een buitenaardse bacterie het evangelie te verkondigen. hahaha.... ik was wat chagrijnig vandaag, maar ik krijg nu een lachaanval... thanks heur....je hebt me helemaal opgevrolijkt en tevens: "je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn..... Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 http://www.scientias.nl/kan-curiosity-leven-ontdekt-hebben-op-mars/76341Hoogstwaarschijnlijk geen leven. Ik hoop er natuurlijk wel op, anders stromend water. Wordt afwachten.. Stromend water? Lijkt me onwaarschijnlijk (mss met een bepaalde stof..?). Waar ik me wel aan erger is dat er (op die site) gelijk weer een geloof-wetenschap discussie ontbrandt. Laten we nou eerst maar eens kijken wat er is ontdekt en vervolgens wat de gevolgtrekkingen zouden kunnen zijn. Er is volgens mij wel ijs gevonden op de Mars-zuidpool en onder de stoflagen elders op Mars. Stromend (of iig vloeibaar) water zou dan wel 'de geschiedenis boeken in gaan' zoals NASA zegt. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Artikel uit 2008: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wet ... Mars.dhtml Water hebben ze dus al gevonden, nu nog 'stormend' water. Link naar bericht Deel via andere websites
Lock&Stock 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik hoop nog steeds dat ze methaan gas hebben ontdekt, dit zou kunnen duiden op huidig bacterieel leven. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ze organische koolstofverbindingen of bepaalde mineralen hebben ontdekt die wellicht kunnen wijzen op leven wat er ooit is geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Artikel uit 2008: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wet ... Mars.dhtml Water hebben ze dus al gevonden, nu nog 'stormend' water. Er staat 'een witte substantie.... ijs' dat ze hebben gesmolten zodat het water werd. Of ik lees het verkeerd. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Hoog tijd voor passende muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 23 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik verwacht dat ze niks zullen vinden. En al zouden ze iets vinden, ik vraag me af of het zin heeft om aan een buitenaardse bacterie het evangelie te verkondigen. Hoe moeten ze die dopen? Doopwater weg, bacterie weg. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Nee, juist veel makkelijker! Je hoeft de doopformule maar uit te spreken en al het leven op Mars is in één keer gedoopt. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 We hebben Fransiscus van Assisi nodig voor deze klus. Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Ik verwacht dat ze niks zullen vinden. En al zouden ze iets vinden, ik vraag me af of het zin heeft om aan een buitenaardse bacterie het evangelie te verkondigen. Hoe moeten ze die dopen? Doopwater weg, bacterie weg. heb je dan niet gehoord Jacobus dat er ook gedoopt zal worden met vuur? weliswaar blijft het resultaat bacterie weg Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten