sharondi 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Hey allemaal, ik dacht ik deel mijn getuigenis met jullie, om het kort te houden: een jaar geleden, was ik na het uitgaan nogal dronken. Ik ben toen gevallen en had mijn voet gekneust, ik ben toen aan het eind van de avond ergens achterin een kerk beland. Dit was mijn eerste ontmoeting met god, en ik voelde mijn kneuzing meteen wegtrekken. Sindsdien ben ik christen, en gelovig geworden. zoals ik zei houd ik het kort.. wat zijn jullie ervaringen geweest? liefs, sharon. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Wat een ... bijzondere manier om tot bekering te komen. Ik vraag me wel af hoe je aan het einde van de avond opeens achterin een kerk belandt. Zou je dit eens uit willen leggen? Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Hey allemaal,ik dacht ik deel mijn getuigenis met jullie, om het kort te houden: een jaar geleden, was ik na het uitgaan nogal dronken. Ik ben toen gevallen en had mijn voet gekneust, ik ben toen aan het eind van de avond ergens achterin een kerk beland. Dit was mijn eerste ontmoeting met god, en ik voelde mijn kneuzing meteen wegtrekken. Sindsdien ben ik christen, en gelovig geworden. zoals ik zei houd ik het kort.. wat zijn jullie ervaringen geweest? liefs, sharon. en als je in een Moskee was beland was je dan moslim geworden? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Mooie getuigenis, sharondi! Kort maar krachtig Welkom op Credible trouwens! Link naar bericht Deel via andere websites
BlueMountainSky 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Hey allemaal,ik dacht ik deel mijn getuigenis met jullie, om het kort te houden: een jaar geleden, was ik na het uitgaan nogal dronken. Ik ben toen gevallen en had mijn voet gekneust, ik ben toen aan het eind van de avond ergens achterin een kerk beland. Dit was mijn eerste ontmoeting met god, en ik voelde mijn kneuzing meteen wegtrekken. Sindsdien ben ik christen, en gelovig geworden. zoals ik zei houd ik het kort.. wat zijn jullie ervaringen geweest? liefs, sharon. Wat een leuk verhaal? Heb je dan een leuke gemeente gevonden? Link naar bericht Deel via andere websites
sharondi 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Wat een ... bijzondere manier om tot bekering te komen. Ik vraag me wel af hoe je aan het einde van de avond opeens achterin een kerk belandt. Zou je dit eens uit willen leggen? dat is dus het bijzondere eraan, dat weet ik niet meer.. Link naar bericht Deel via andere websites
sharondi 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Mooie getuigenis, sharondi! Kort maar krachtig Welkom op Credible trouwens! Dankje ! Link naar bericht Deel via andere websites
sharondi 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 en als je in een Moskee was beland was je dan moslim geworden? haha, nou dat is een beetje makkelijk gezegt! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 en als je in een Moskee was beland was je dan moslim geworden? haha, nou dat is een beetje makkelijk gezegt! Ze kwam tot bekering omdat ze een helende kracht ervoer in die kerk toen. (denk ik) Ze kon inderdaad in een moskee zijn terecht gekomen, maar misschien dan die kracht niet ervaren hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2012 Leuke getuigenis! Ik ben heel vaak dronken geweest, ook redelijk vaak gevallen (nooit last van gehad op dat moment) maar nooit zoiets meegemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
sharondi 0 Geplaatst 12 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Leuke getuigenis! Ik ben heel vaak dronken geweest, ook redelijk vaak gevallen (nooit last van gehad op dat moment) maar nooit zoiets meegemaakt. hahaha, oke dankje Link naar bericht Deel via andere websites
sharondi 0 Geplaatst 12 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2012 Hey allemaal,ik dacht ik deel mijn getuigenis met jullie, om het kort te houden: een jaar geleden, was ik na het uitgaan nogal dronken. Ik ben toen gevallen en had mijn voet gekneust, ik ben toen aan het eind van de avond ergens achterin een kerk beland. Dit was mijn eerste ontmoeting met god, en ik voelde mijn kneuzing meteen wegtrekken. Sindsdien ben ik christen, en gelovig geworden. zoals ik zei houd ik het kort.. wat zijn jullie ervaringen geweest? liefs, sharon. Wat een leuk verhaal? Heb je dan een leuke gemeente gevonden? dankje, ja hoor Link naar bericht Deel via andere websites
sharondi 0 Geplaatst 13 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 sorry voor mijn (dommige) titel, ik had getuigenis verkeerd gespeld, en nu weet ik niet meer waar ik het kan herstellen. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Kan niet meer, je kunt dat alleen doen op de dag dat je het aan hebt gemaakt. Leuke getuigenis overigens! Waar ga je nu naar de kerk? Link naar bericht Deel via andere websites
sharondi 0 Geplaatst 13 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 Kan niet meer, je kunt dat alleen doen op de dag dat je het aan hebt gemaakt. Leuke getuigenis overigens! Waar ga je nu naar de kerk? ah wat jammer Apeldoorn. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 13 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 De crew kan dat wel, GP . Titelfix. Link naar bericht Deel via andere websites
sharondi 0 Geplaatst 13 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2012 De crew kan dat wel, GP . Titelfix. haha bedankt ! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 16 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2012 *Offtopic* Oh ja, ik kan dat ja.. Eem niet bij nagedacht.. */offtopic* Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Kan niet meer, je kunt dat alleen doen op de dag dat je het aan hebt gemaakt. Leuke getuigenis overigens! Waar ga je nu naar de kerk? ah wat jammer Apeldoorn. Naar welke kerk ga je? De Basis? Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 30 november 2012 Rapport Share Geplaatst 30 november 2012 Hey allemaal,ik dacht ik deel mijn getuigenis met jullie, om het kort te houden: een jaar geleden, was ik na het uitgaan nogal dronken. Ik ben toen gevallen en had mijn voet gekneust, ik ben toen aan het eind van de avond ergens achterin een kerk beland. Dit was mijn eerste ontmoeting met god, en ik voelde mijn kneuzing meteen wegtrekken. Sindsdien ben ik christen, en gelovig geworden. zoals ik zei houd ik het kort.. wat zijn jullie ervaringen geweest? liefs, sharon. en als je in een Moskee was beland was je dan moslim geworden? Als, als. Ja als. Maar het is niet gebeurd, dus dankt God! Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Dit is inderdaad een kort maar krachtige getuigenis, heel mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten