Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

ik wil geen kinderen..ik voel daar niks voor.vind God dat goed?

Ja hoor, in de Bijbel krijgt ook niet iedereen kinderen en er zijn zat christenen die zélfs bewust single blijven. In bepaalde kerken is het zelfs zo dat je voor bepaalde functies niet eens getrouwd mag zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie niet in waarom God het niet goed zou vinden. Als jij het niet ziet zitten en niet duidelijk een boodschap van God hebt gekregen dat je wel kinderen zou moeten krijgen, moet je er vooral niet aan beginnen.

Enige is dat je vaak hoort van mensen die als ze in de twintig zijn niks met kinderen hebben, maar toch later kinderen krijgen en daar heel gelukkig mee zijn. Dus ik zou nog niets uitsluiten. Maar als je er later nog hetzelfde over denkt, zie ik geen probleem. Er staat nergens in de Bijbel dat je kinderen moet krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi

bedankt voor jullie antwoorden.er wordt dus nergens in de bijbel aangegeven dat je kinderen zou moeten nemen?ik ben idd nogg jong,26 jaar.ik heb nu 5 en halfjaar een relatie en ook zij wil geen kinderen. maar mijn vader,die volgende week 62 wordt..wilde ook nooit kids tot hij de dertig passeerde.dat hoeft niet te betekenen dat ik ook zal veranderen ...met mijn familie heb ik sinds juli 2011 geen kontact meer.maar waarom ik geen kids wil...ten eerste omdat ik er weinig voor voel.ten tweede zie ik mezelf geen kind in mn armen wiegen en schijtluiers verschonen.dan ga ik over mn nek...en ik vind rust belangrijk in mb leven...en dan zou je maar een druk en onhandelbaar kind krijgen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hi Dennis,

wat triestig voor je dat je geen conatct meer hebt met je familie. Dat moet wel heel moeilijk voor je zijn. Hebben zij afstand van je genomen of jij van hen? En waarom? Hebben je vader of je moeder nog wel contact met je grootouders?

Kinderen zijn meer dan luiers verversen alleen, ze geven je zoveel en ze zijn de toekomst. Ergens in de bijbel staat dat wie niet is als een kind zal her Koninkrijk niet binnenkomen. Van kinderen kan men zoveel leren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hi Dennis,

wat triestig voor je dat je geen conatct meer hebt met je familie. Dat moet wel heel moeilijk voor je zijn. Hebben zij afstand van je genomen of jij van hen? En waarom? Hebben je vader of je moeder nog wel contact met je grootouders?

Kinderen zijn meer dan luiers verversen alleen, ze geven je zoveel en ze zijn de toekomst. Ergens in de bijbel staat dat wie niet is als een kind zal her Koninkrijk niet binnenkomen. Van kinderen kan men zoveel leren.

Dat de Bijbel zegt dat we (in sommige opzichten) als kinderen moeten zijn heeft helemaal niets te maken met of je wel of niet goed is voor iedereen om kinderen te krijgen.

Jij vindt blijkbaar kinderen leuk en fijn. Dat is je goed recht. Maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Er zijn nu eenmaal mensen die dat gevoel niet hebben. En alleen zij kunnen de beslissing nemen of het voor hen verstandig is kinderen te krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoi hoi

maar waarom ik geen kids wil...ten eerste omdat ik er weinig voor voel.ten tweede zie ik mezelf geen kind in mn armen wiegen en schijtluiers verschonen.dan ga ik over mn nek...en ik vind rust belangrijk in mb leven...en dan zou je maar een druk en onhandelbaar kind krijgen

Namens de kinderen die je nog niet hebt, neem ze alstublieft niet. :N

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoi hoi

maar waarom ik geen kids wil...ten eerste omdat ik er weinig voor voel.ten tweede zie ik mezelf geen kind in mn armen wiegen en schijtluiers verschonen.dan ga ik over mn nek...en ik vind rust belangrijk in mb leven...en dan zou je maar een druk en onhandelbaar kind krijgen

Namens de kinderen die je nog niet hebt, neem ze alstublieft niet. :N

Of wacht er nog even mee en werk eerst aan jezelf door je wonden te laten genezen zodat je een liefdevolle ouder wordt voor wie geen moeite teveel is voor zijn kinderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoi hoi

ik wil geen kinderen..ik voel daar niks voor.vind God dat goed?

waarom niet ?

Sommige mensen zijn daar voor geschikt, andere niet.

Je moet sowieso geen kinderen krijgen tegen je zin in.

jij kan misschien beter kinderen opvangen, of juist helemaal niet iets met kinderen maar op een andere manier God dienen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid