Dwarrel 43 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 wasje hangen afwassen, keuken opruimen koelkast legen als de zon schijnt met de honden zwemmen en tussendoor de Flow uitlezen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Kerk, lunchen bij vrienden, fietsen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Net uit de kerkdienst waar een baby werd gedoopt. Zometeen door naar zus en zwager voor een verjaardag. Daarna thuis aan het werk met muziek en designwerk, waar ik maar net zin in heb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 april 2013 Rapport Share Geplaatst 14 april 2013 Kerk, lunchen bij vrienden, fietsen. Urenlang in de zon zitten, en Brugse Zot(ten) drinken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Vandaag gaat er weer gewerkt worden. Maar eerst nog boodschappen, de afwas, glas naar de glasbak brengen (dat gaat rinkelen, was alweer een tijdje geleden). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 Opstaan, naar Duo voor een verklaring dat ik stufie krijg, dan naar stage voor VIB training (ben benieuwd), vervolgens stage lopen, en daarna weer naar huis.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 april 2013 Rapport Share Geplaatst 15 april 2013 net gewerkt en met woef gezwommen nu even bijkomen, aarden, energie opdoen en dan huishouden tot na het eten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Vanmorgen heb ik groepswerk met mijn allerliefste groepsgenoot (hoor het sarcasme) en daarna een tentoonstelling met school in het Atomium (de bollen voor Archi) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Jij noemt ze 'bollen,' ik noem ze 'zwevende ballen.' Atomium klinkt dan ook verkeerd. Anatonium zou beter klinken. Anywho, ik ben vandaag bezig met het schrijven van een heel catchy liedje, afgewisseld met designwerk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Boodschappen en Samson en Gert kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 april 2013 Rapport Share Geplaatst 18 april 2013 Nu zo naar de sportschool, en later vanavond zie ik het nog wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 19 april 2013 Rapport Share Geplaatst 19 april 2013 Zo naar school heb om 9 uur een toets over de anatomie fysiologie en pathologie over de vitale functies en Over de verschillende stoma's. Ik heb er bar weinig tot niet voor geleerd omdat die vrouw vond dat we al deze info zelf wel op internet konden vinden, en ze zou het basis houden. Dat was alles wat we meekregen om te leren. En ik ga niet het risico lopen teveel te leren owja en ik moet een stoma op een pop aanbrengen.. Vanmiddag komt er een vriendin die ik al in geen eeuwen gesproken heb, gaan we lekker paar uur wandelen en bijpraten. En vanavond eten bestellen^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Ik kijk in mijn badjas naar hoe de was buiten wappert. Zo meteen boodschappen doen, dan een fietstochtje maken en vanavond naar de kerk, want ik ga morgen niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Je hebt de stamppot al achter de kiezen? Vandaag wat huishoudelijke dingen, vanavond chillen met mannenbroeders. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 20 april 2013 Rapport Share Geplaatst 20 april 2013 Ik ben net terug van een fotorit, en ga de foto's zo uitzoeken. Daarna staat nog los, wrs. vrij snel mijn bed in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Zo op weg naar stage, stagelopen tot 12, tussendoor nog een tussenevaluatie met mijn coach, daarna inschrijven in de gemeente, even schoonmaken, laatste boodschappen doen voor mn moeder, koffer inpakken, reis checken voor morgen, slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 werken, woef uitlaten, boodschappen doen, huishouden, eten regelen, puppy's kijken , tv kijken, slapen ofzo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Oudste dochter aankleden. Euh jongste dochter ook maar Oudste naar de peuterspeelzaal brengen. Laatste autotheoriedingen doorlezen. Schoonmoeder bellen wat nou precies haar bedoeling was voor vandaag langskomen. Was ophangen Oudste weer ophalen Lunchen Theorieexamen halen ( hoop ik/ga ik vanuit) Krentenbrood bakken om dat te vieren Stoofvlees maken voor het te warm wordt om de hele dag het gas aan te hebben Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 @Dagmar, Ja ik herinner me nog hoe het leven van een jonge moeder er uit ziet. Succes met het theorie examen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 @Dagmar; hoe is het gegaan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 @Dagmar,Ja ik herinner me nog hoe het leven van een jonge moeder er uit ziet. Lang, lang geleden? (en de was is niet eens opgehangen, erg he ) Theorieexamen ging heel goed Van de 40 gewone theorievragen alles goed (max 5 fout), van de 25 gevaarherkenning 3 fout (max 12). Tevreden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 april 2013 Rapport Share Geplaatst 22 april 2013 Gefeliciteerd Was het je eerste keer? En wanneer kan je afrijden? Overigens miste ik altijd optie D. bij gevaren herkenning. D., van Doorkarren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Koffer inpakken en voor het laatst wegen, dan het weer uitdagen door zonder jas op pad te gaan, naar het station lopen en hopen dat ik mijn vliegtuig haal Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 Op naar Turkije? Goede reis! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 23 april 2013 Rapport Share Geplaatst 23 april 2013 @Dagmar, Ja heel lang geleden, toen wasten we de was nog in de rivier. @Ebbeloe, geniet ervan fijn weer naar je moedertje! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten