Pebbels 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Wat ga ik doen vandaag? Van alles ik begin nu eerst met ontbijt voor de kids, daarna hen naar school brengen, dan eerst maar beginnen met de afwas... uhm Verder huishouden en de rest zien we wel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Studeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Leuk topic Ik ga vandaag doen: - Alle meldingen afhandelen, of in ieder geval een poging tot - Vergaderen - Kijken of ik iets aan de praat kan krijgen wat me al weken niet lukt - Een start maken met een extensie voor Thunderbird - Knutselen aan een nieuwe Exchange tool - AD wat opruimen En dan is de dag wel weer een beetje om Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Proberen nog een uurtje te slapen. Ontbijten. Verdrietig uit het raam naar de regen staren. Aan het werk met 3D Iron Man. EK wedstrijd kijken. Slapen. En ondertussen chocola en ijs eten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Mijn dag is al bijna voorbij Wat ik heb gedaan: Ontbijten met voor de verandering manlief die normaliter al om half 5 opstaat maar nu pas laat weghoefde Werken Wachten op de meubelman die een tafeltje kwam omruilen Broodje halen bij Subway Nu lekker op de bank zitten met broodje en smoothie en wachten tot Masterchef begint Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Studeren, en ondertussen CastleVille spelen. Verslavend spelletje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Castleville spelen(in een poging om te begrijpen war Joon over praat). Zometeen naar de apotheek als we aangekleed zijn en het droog is en dan een steunkous halen met vette watten op een rol om de zweepslag in te pakken en warm te houden. Hopelijk gaat het herstel dan sneller. Tussen de middag naar de psychipeuter...niet mijn favoriete bezigheid. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Is een spelletje op facbook waar je constant opdrachten moet vervullen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ontbijten, wakker worden ( ), was opvouwen, nieuwe was draaien en ophangen (deze keer Ãnclusief babymutsjes), brood bakken, middagdutje, afwas, eten voorbereiden, gezien het weer maar niet op de fiets maar met de bus naar pufclub , detective kijken en avondeten, misschien nog een beetje breien en slapen. Klinkt wel ambitieus zo.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Als paspop spelen voor mijn moeder die bezig is met mijn jurk. Op kamp met mijn stage. Speurtocht uitzetten daar. Medelijden hebben met de kinderen die nu de hele dag in slagharen zitten. En blij zijn dat ik dat heb afgewezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Snel terug mijn bed in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 -aan de slag met mijn to-do-list voor alles dat ik moet regelen voor mijn studie in België -agenda kopen (zodat ik alle afspraken die ik maak ook ergens op kan schrijven) -saxofoon spelen -boodschappen doen/koken -Mis/koorrepetitie Zoiets... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 - Wat topics langslopen - Een nieuw kostuum/pak kopen voor mijn buluitreiking. (Het zal wel weer erg zwart worden. ) - Wheel of time lezen - Trein naar m'n kamer pakken - Werken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Vandaag en de komende week(weken) ga ik niet zo heel veel doen. Op doktersadvies moet ik eigenlijk zo veel mogelijk dingen dien ik leuk vind. Voor vandaag denk ik dat ik maar eens verder ga met het schilderen van mijn Warhammer leger. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 -aan de slag met mijn to-do-list voor alles dat ik moet regelen voor mijn studie in België Waar ga je studeren? Leuven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pebbels 0 Geplaatst 18 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Zo te lezen heeft ieder van jullie drukke bezigheden. Leuk te lezen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 -aan de slag met mijn to-do-list voor alles dat ik moet regelen voor mijn studie in België Waar ga je studeren? Leuven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Heb net Paulus de Mackabouter uitgehangen met nog wat Paulnismaninvloeden tussendoor, en zometeen ga ik de badkamer schoonmaken, mijn haren wassen, eten en naar de kapper. `Dan douchen en wrs. slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Kan een kapper je haren niet wassen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ik heb met de kapper de afspraak staan dat ik eventuele gel uit mijn haar was voor ik het laat knippen. Tis een thuiskapper;) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ik heb met de kapper de afspraak staan dat ik eventuele gel uit mijn haar was voor ik het laat knippen. Tis een thuiskapper;) Gel in het haar van een grijze McKabouter?!? Krijg je haarkleuring Paul? Voor mij is het de komende tijd met mijn beentje omhoog zitten. Wachten tot het allemaal eens genezen is.(scheurtje in mijn kuitspier) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Lekkaah! Hoe doe je dat zo? En inderdaad, de Mackabouter heeft last van een id crisis Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Lekkaah! Hoe doe je dat zo?En inderdaad, de Mackabouter heeft last van een id crisis Tja hoe kom je eraan? Een verkeerde beweging en erg veel stijfheid in spieren misschien? Ik weet het anders niet. Loop momenteel ook op hele hippe krukken(aquamarijn kleurige). Als je teveel last van je ID crisis hebt, ga je dan nog wel naar de psychipeuter? Mogelijk kan deze je ID crisis in de kiem smoren, maar misschien...is de ID crisis ook wel alleen maar een probleempje voor je portemonnee omdat je ineens een heel jong bloempje om je heen wilt hebben, een luxe sportwagen voor je deur wilt hebben en aan de liposuction gaat. *Ziet Paul de McKabouter in zijn knalrode ferrari, met blauwe puntmuts door het bos crossen* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Ik heb met de kapper de afspraak staan dat ik eventuele gel uit mijn haar was voor ik het laat knippen. Tis een thuiskapper;) Gel in het haar van een grijze McKabouter?!? Krijg je haarkleuring Paul? Voor mij is het de komende tijd met mijn beentje omhoog zitten. Wachten tot het allemaal eens genezen is.(scheurtje in mijn kuitspier) EK blessure? Sterkte en beterschap ermee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 18 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2012 Helaas niet Archillion. Een licht gescheurde kuitspier door overstrekking waarschijnlijk...of hevige kramp waardoor deze gescheurd is. Zometeen proberen toch nog wat dingen in huis te doen, ondanks de pijn en het eigenlijk met mijn voetje omhoog moeten zitten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten