Spring naar bijdragen

Vrouwen te veeleisend


Aanbevolen berichten

@Michiel

er wordt in het artikel geen enkel bewijs aangevoerd waarom een huwelijk, waarbij mensen, die eerst wel hebben samengewoond eerder strandt, dan een huwelijk waarbij mensen, die niet eerder hebben samengewoond - het lijkt mij dus een aanname.

cijfers ontbreken n.l.

Je weet er niets van dus, maar wil wel even een punt maken dat het niet klopt.

vind jij dat het wel klopt?

ben jij het eens met de inhoud dit artikel?

mag van mij hoor - no problem.

ik geef mijn mening.

geef eens antwoord op mijn vraag

als je dat niet wilt of kunt is het mij ook goed; ik heb mijn punt gemaakt, n.l. dat ik het een belachelijk advies vind.

tevens een artikel zonder onderbouwingen; alleen aannames.

het water staat ze kennelijk na aan de lippen.... (K)

Het is goed met je, je staat bij mij verder in de negeer stand. Wie stelt moet bewijzen en daar doe je niet aan. :*

Link naar bericht
Deel via andere websites
@ Joon, vrouwen zoals jij vervullen me met genoeg hoop om nog maar even niet naar Australië te vliegen! ;)

Ik vind het bedrag echt overdreven.

dat is dan een maandloon van €3892,-. (H)

't zou wel handig zijn, dan hoef ik niet te gaan werken.

Zie je wel, ook jij denkt meteen aan geld! :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens de statistieken woonde 78% van de gehuwden samen voorafgaand aan het huwelijk. Die paren gaan twee keer zo vaak uit elkaar als stellen die pas na het huwelijk samen gaan wonen.

“Bijna de helft van de samenwoners die vervolgens trouwen gaan weer uit elkaarâ€, aldus priester Kerin.

welke statistieken?

waar staan ze? ik zie ze niet..... _O-

laat Kerin eerst zelf maar eens met bewijzen en bronnen komen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
@ Joon, vrouwen zoals jij vervullen me met genoeg hoop om nog maar even niet naar Australië te vliegen! ;)

Ik vind het bedrag echt overdreven.

dat is dan een maandloon van €3892,-. (H)

't zou wel handig zijn, dan hoef ik niet te gaan werken.

Zie je wel, ook jij denkt meteen aan geld! :+

't zou handig zijn, zeg ik.

Ik zeg niet dat het een vereiste is

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja maar als het haar vooral om de centen gaat ben je ook tweede keus, hoe hard je ook werkt.

hahaha....je hebt helemaal gelijk..... :D

Kortom, blijf maar vrijgezel dat is veruit het beste. :)

ja, misschien wel, maar ja : alleen is ook maar alleen.

maar dan ben je wel je eigen baas.. :Y

alhoewel je in een huwelijk of relatie soms nog wel meer alleen kunt zijn dan wanneer je vrijgezel bent. :|

in een goede relatie of huwelijk zou dat eigenlijk ook moeten gelden; elkaar geen regels opleggen bv; maar goede afspraken maken en elkaars mening respecteren.[vertrouwen als basis]

maar dan nog zul je rekening moeten houden met je partner en hij/zij met jou.

zonder je eigen identiteit te verliezen of je te voegen naar elkaar voor de lieve vrede bv.

daarom is het ook zo belangrijk dat men een weloverwogen keus maakt - en tja zelfs dan kan het nog misgaan.

het is allemaal niet zo eenvoudig. :|

Link naar bericht
Deel via andere websites
ja, misschien wel, maar ja : alleen is ook maar alleen.

maar dan ben je wel je eigen baas.. :Y

alhoewel je in een huwelijk of relatie soms nog wel meer alleen kunt zijn dan wanneer je vrijgezel bent. :|

in een goede relatie of huwelijk zou dat eigenlijk ook moeten gelden; elkaar geen regels opleggen bv; maar goede afspraken maken en elkaars mening respecteren.[vertrouwen als basis]

maar dan nog zul je rekening moeten houden met je partner en hij/zij met jou.

zonder je eigen identiteit te verliezen of je te voegen naar elkaar voor de lieve vrede bv.

daarom is het ook zo belangrijk dat men een weloverwogen keus maakt - en tja zelfs dan kan het nog misgaan.

het is allemaal niet zo eenvoudig. :|

Een relatie is niet gemakkelijk nee, maar de grootste fout die gemaakt wordt is dat men iets zo irrationeel als de liefde probeert te rationaliseren. Dat is de doodsteek voor alles wat zo mooi had kunnen zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar is Esther? :#

Ja ja, g'day, hier ben ik :P

Ik heb echter niet veel zinnigs te zeggen over het onderwerp an sich. Ze kunnen zoveel roepen. Gelukkig heb ik mijn Aussie al, hihi.

Wat ik wel kan zeggen, is dat dat salaris van $46.000 echt niet hoog is! Je kunt het wel om gaan rekenen naar euro's, maar dat zegt niets. Met dat salaris kun je net je huur betalen (reken op z'n $300 per week minimaal), boodschappen (wij zitten tussen de $150-200 per week, voor ons tweetjes, en dan kopen we niks bijzonders), je auto rijden en telefoon, internet (en dat is hier erg duur) betalen. Dan hou je eigenlijk niks over om leuke dingen mee te doen. No way dat je er een hypotheek mee gaat krijgen.

Dat even ter verduidelijking :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Met dat salaris kun je net je huur betalen (reken op z'n $300 per week minimaal)

Waaaht? Dat betaal ik ongeveer per maand. Hoe komt dat zo dan?

Omgerekend zo'n duizend euro per maand.

Als je in Nederland een ruim appartement/woning huurt zonder huurtoeslag, dan kun je ook nog wel van die woningen tegen komen, exclusief water/gas/electra.

Esther, is die woning exclusief electraticiteit ed.?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Met dat salaris kun je net je huur betalen (reken op z'n $300 per week minimaal)

Waaaht? Dat betaal ik ongeveer per maand. Hoe komt dat zo dan?

Vrijwel alle huurhuizen zijn particulier eigendom (investment properties), er is ook geen puntensysteem zoals in Nederland. De eigenaar bepaalt hoeveel huur hij wil vangen, er is geen grens - behalve dan wat de gek ervoor geeft. De enige huizen die eigendom zijn van de staat, zijn bestemd voor mensen die van een uitkering leven, daar kom je dus in principe niet voor in aanmerking. Het zijn vaak ook zulke uitgewoonde holen dat je er niet eens wilt wonen...

Tja, ik schrok er ook wel even van toen ik hier net was, maar in principe hou je aan het eind van de maand net zoveel geld over als in Nederland. Huur, boodschappen, internet etc. is duur, maar benzine is bv. weer goedkoper. Ik denk dat electriciteit ongeveer hetzelfde kost, water denk ik meer (heb ik in Nederland nooit zelf hoeven betalen, dus kan het niet goed vergelijken).

@Olorin: Dat is exclusief alles. In ons vorige huurhuis was water er wel bij inbegrepen, maar hier komt dat er ook nog eens bovenop. Enige voordeel is dat we geen council rates hoeven betalen, lol.

Overigens betalen wij momenteel voor een apartement met 3 slaapkamers, $370 per week. Autsch! En dat is ruim buiten de stad.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Overigens betalen wij momenteel voor een apartement met 3 slaapkamers, $370 per week. Autsch! En dat is ruim buiten de stad.

Pffff, 370! Dat betalen wij in euro's per maand... Weinig mannen, hoge huur, en Nederlandse dames die de Aussies inpikken, wat doen al die dames daar nog, haha :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid