Spring naar bijdragen

Geeft god leven?


Aanbevolen berichten

De vraag komt vooruit uit de volgende situatie. Wanneer een baby/foetus dood geboren wordt of nooit geboren wordt. Komt dat door God? Door de natuur? En waar gaat de baby/foetus heen? Hel? Hemel? Nergens?

Ik geloof dat elke dood door satan komt en niet door God. Als een baby/foetus dood wordt geboren, komt dat niet door God. Waar de foetus heen gaat, weet ik niet. Ik geloof dat een foetus van christelijke ouders naar de hemel gaat, maar op een vraag waar een foetus van niet-gelovige ouders naartoe gaat, moet ik het antwoord schuldig blijven.

Dit laatste ga je toch niet menen hoop ik????

Wat bedoel je?

Link naar bericht
Deel via andere websites
ok

kijk dan maar om je heen

kanker komt bijv. steeds meer voor..

En mensen leven ook steeds langer.

de leeftijd van noach zullen wij absoluut niet meer bereiken hoor.

Maargoed, ik ga er verder niet meer op in;want dan blijven we bezig vrees ik. En dat heeft geen zin. ik heb mijn mening gezegd. :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites
ok

kijk dan maar om je heen

kanker komt bijv. steeds meer voor..

En mensen leven ook steeds langer.

de leeftijd van noach zullen wij absoluut niet meer bereiken hoor.

Maargoed, ik ga er verder niet meer op in;want dan blijven we bezig vrees ik. En dat heeft geen zin. ik heb mijn mening gezegd. :Y

Mijn intensie is tevens om er niet verder op in te gaan. Zoals ik al eens heb gezegt, op dit forum is de kennis over evolutie veel te laag. Of dit bewust of onbewust is weet ik niet. Ik zal dus ook niet snel meer in gaan op vraagstukken of antwoorden waarbij de theorie van evolutie is of wordt betrokken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid