Ursa 1 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Nope. (ik bedoelde meer: 'als je iemand feliciteert die belijdenis heeft gedaan', maar je antwoord is mooi) Wat vind jij van de voetbalwedstrijd die je net hebt gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Het stukje wat ik heb gezien(de 1-1 en de aanleiding ertoe) was zeer slordig, vooral voor Rafael... In hoeverre kan het hebben van verschillende muziekstijlen bepalend zijn in een liefdesrelatie? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Hangt er van af in hoeverre je daar waarde aan hecht Als je partner van black metal houdt en jij niet heb je wel een probleem. Waarom stel je allemaal vragen over dames enzo? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Ik heb een slaapfeestje gehad van een vriendin, en ik heb met enkele van haar vriendinnen wat woordenwisselingen gehad over aangehaalde onderwerpen;) Beginnen we nu niet een beetje te slowchatten? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 leek het wel op, maar nu ik er tussen kom niet meer. Ooit in Schotland geweest en zo ja wat vond je ervan? Zo nee, waarom niet en wil je ooit eens gaan? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Nee, nog nooit geweest. Wil er wel nog een keer heen want mijn vrouw is erg enthousiast over de vakantie die ze daar in het verleden doorgebracht heeft. Welk deel van Schotland kun je aanraden om te bezoeken? Link naar bericht Deel via andere websites
Druid_Donagh 0 Geplaatst 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2012 Loch Lomond, Wallace Monument, Bannockburn, Stirling Castle, Largs. Al een idee wanneer je gaat? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 27 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2012 Nee, al wil ik ook wel een keertje. Pinksteren. Familiebezoek verplicht/ongeschreven regel, Opwekking boven alles, of gewoon eigen invulling? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Eigen invulling denk ik.. hoewel ik opwekking erg gaaf vond zou ik het niet boven alles willen stellen. Zelf maken of kant en klaar kopen? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Ligt eraan wat, maar meestal kopen, ik ben niet zo handig (en ook een beetje lui ) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Zelf maken, absoluut. Zoveel leuker en lekkerder. Maar helaas ben ik met regelmaat een beetje lui. Veel en vaak nieuwe goedkope spullen (bijv. kleding, elektronica, etc.) of af en toe iets duurs en duurzaams? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Oh dear, het is al laat, ik bedacht me net dat ik geen vraag gesteld had Wat los je dat galant op Olorin, thanks Af en toe iets duur en duurzaams. Zo hebben we bv. sinds ons trouwen in 2010 tweedehands gekregen meubeltjes gehad en pas dit jaar voor een paar duizend dollar eindelijk gloednieuwe en duurzame meubels gekocht. Die kunnen dan hopelijk nog jaaaaaaren mee! Liever 1x in het jaar een paar weken op vakantie, of meerdere losse weekendjes weg? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 1 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2012 Het eerste. Je bent dan wel meteen door je vrij dagen heen,maar dan heb je er ook wat aan. Anders heb je een paar dagen vrij met de instelling 'morgen/over ... dagen moet ik weer aan het werk.' Daar heb je ook niet veel aan... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten